Struktur och annat viktigt

 
Hej vänner!
Hur är det med er? Bra hoppas jag <3 Sedan sist har följande hänt:

1. Det har blivit vår. NAJS!
2. Det har blivit vinter igen. BAJS!
3. Det har blivit... (och nu jinxar jag kanske)... vår.... igen? HOPPAS!

Varsågoda för den lilla väderleksrapporten. Utöver klimatförändringar har mycket annat hänt också.

Till exempel har mitt och Moas företag gått in i en slags superjobbfas. Jisses vad vi jobbar. Och jag förstår om det är tråkigt att 1. läsa om någons jobb (om en inte typ är Kenza) och 2. ännu tråkigare att läsa lösryckta meningar från någon som egentligen inte bloggar om sitt jobb, men ändå känner sig obligerad att ha någon slags förklaring till varför den här bloggens uppdateringar är lika sällsynta som leende snubbar på tidningsomslag och bra program på tv6.

Utöver jobbet försöker vi strukturera upp vår flytt. Alltså, jag var uppe på vinden en dag för att se över ägorna. Det jag frågade mig själv när jag blickade in genom nätdörren (har slarvat bort nyckeln) var om det ens är laglig att äga så mycket prylar som vi gör? Varför har inte skräpkonstapeln arresterat mig för typ tre år sedan för allmänt nedskräpande av vinsdföråd? Det kan en verkigen fråga sig. 

Så i flyttrensningafrågan är vi inte riktigt i fas. Alls. 

Men på latsidan har jag ändå inte legat. Jag har ägnat mig åt betydligt viktigare (eller ja, roligare iallafall) grejer. Som att pinteresta meningar som "home interior" och hänga olovligt mycket på ikea.se. Städa och rensa kan Jocke göra.
 
Tycker jag.


Två trötta små i ett vardagsrum vi snart flyttar ifrån. 
 




Kommentarer
Postat av: Klara

Tycker hyllan är supersnygg!! Varifrån?
Mvh, en annan som googlar "vardagsrum + inspiration" i stället för att göra sådant som står på det ordinarie schemat

Svar: Hej och tack! Det är hyllplan och konsoler från Ikea. Superenkelt + billigt :D
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2015-03-24 @ 15:26:06
Postat av: Elin Löwstedt

Alltså. Jag är så galet nyfiken på vad det är ni jobbar med. Det hade varit så himla himla skoj att läsa om det, kan inte ert företag starta en blogg? Ååååh! (Det var jag som flög in i er på Maxi i Kalmar... ;))

2015-03-24 @ 20:46:37
URL: http://elinlowstedt.blogg.se/
Postat av: maria

heeeelt rätt arbetsfördelning tycker jag! ;) ser fram emot att få kika in i nya huset (för det får vi väl så småningom?)

2015-03-25 @ 09:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback