Hallå! Jag har glömt!


Ja. Min hjärna = såll.
Sedan i söndags ligger ett nytt podavsnitt med mig och Moa uppe på iTunes och i alla möjliga podappar. Ett avsnitt där vi snackar om att syna bluffen. Alltså bluffen som i att alla är så himla profsiga. Har levt ett liv i tron om att alla andra människor är typ profsigast i världen och jag själv en oerfaren barnrumpa. Men icke! Alla är vi människor och allt oftare får jag känslan av att vara värsta proffset. Skön känsla.

Sen pratar vi om saker en aldrig trodde skulle hända och saker och personer (och saker) som vi tillskriver för stort värde. Det och en massa skratt. Kissade typ på mig under inspelningen.
Hoppas ni får en trevlig lyssning!

By the way! Ni är några som frågat om hur det ligger till med podden nuförtiden. När den kommer släppas osv.
Som det ser ut nu släpper vi ett nytt avsnitt varannan vecka. Så håll koll då :)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback