Helsingborg på 24 timmar


Tjena hej kömpisarDå har den här bönan rullat in med tåget på slättmarkerna igen efter att ha varit i Skåne på jobb. Kul! Alltså kul jobb. Eller ja, givetvis kul att komma hem också, men jobbet var himla kul den här gången.

Som bekant driver jag och Moa en kommunikationsbyrå, och en stor del i det är att vi är runt och föreläser. Och grejen är den att det vi föreläser om är SÅ HIMLA ROLIGT att jag går upp i atomer bara jag tänker på det. För det är ju sociala medier vi snackar om. (Alltså drömmen att få föreläsa/ utbilda/nörda runt med sitt största intresse ever = jobbdröm!) I Helsingborg var det en samling butikschefer vi föreläste för. Som sagt - kul!

Nått annat som är kul med jobbet är att vi får resa mycket. Och okej, själva tågåkandet är inte särskilt kul, det kan jag medge. Men det andra är desto roligare. Att få spankulera runt på okända gator, lyfta näsorna mot taknockarna och utbrista: "Ååå så fint! Ååå så mysigt! Åååå så coolt!" Det är roligt. Helsingborg är mig veterligen en mycket trevlig stad och jag förde genast en mental anteckning om att återvända dit snarast. När vädret är bättre och kalendern mindre full liksom.



Och det var väl det jag hade att säga idag hörni. Ta hand om er. 

ELLER NEJ VÄNTA! Ps obs hör upp! Imorgon spelar jag och Moa in PÖDDEN igen. Tjoho! :D ni är många många många som hört av er och berättat hur mycket ni saknar oss. Gullisar! <3





Kommentarer
Postat av: Anonym

Gnuggar mig i ögonen, PODD 😄gav preciiiis ikväll upp hoppet men tusan vad bra!

2015-04-15 @ 21:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback