Ny pod: Redo för barn (och rollspel)


 


Vänner! Vi har släppt en ny pod.
Jag och Moa berättar ingående om vårt nya rollspel som vi själva tycker är hysteriskt roligt och givande för vår relation.
 
Sen pratar vi om att vara redo för barn. Vissa människor känner sig redo tidigt, andra sent och endel inte alls. Jag själv har aldrig kännt mig redo för barn, eller planerat en enda unge - men ändå har jag två stycken. Visst är det lustigt hur livet blir? 
 
Vi pratar också om självkänsla. Jag är verkligen inne i en bra period just nu då min självkänsla är hög och jag tänker stort om mig själv. Jag klarar ta mig tusan allt, liksom. Det är så härligt att tro på sig själv  det är verligen den bästa känslan. Men hur lätt det är att trampa snett i det också och vända skutan rakt mot det motsatta - dåligt själförtroende och ångest. Det är verkligen en balansgång det här med självkänslan.

Sen är Moa järdrigt besviken på ett uteblivet idolmöte på BlogAwards pga en motarbetande kissblåsa.

Det och mycket mer. Trevlig lyssning!

Pst! Ett meddelande till er som kanske ännu inte lyssnat på podden. 40 minuter kan kännas som en lång tid att lyssna igenom, vi vet. Men testa att lyssna på teasern en liten bit in. Där får ni höra det vi ska prata om i korthet och känna efter om det är något för er. Vilket vi givevis hoppas att det är - vår pod passar alla :)



 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha haha ååå vad ni är sköna tjejer <3

Svar: Haha tack själv för att du lyssnar :)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-09-28 @ 22:32:51
Postat av: Ellen

40 minuter känns alldeles för kort för er podd, vill ha timtals ;)

Svar: Ååå! Tack <3
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-09-29 @ 13:37:44
Postat av: H

Äh!! Det är Hannah och Amanda som missade att träffa er ;) Ni är 1000 resor grymmare än dom (tycker jag och min sambo som ääääälskar er) Det bästa vi vet är att lägga oss och lyssna på er poddcast i sängen på söndag förmiddag. tack för alla härliga stunder!!

Svar: Tack själva! Vad härligt att ni lyssnar tillsammans :)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-09-29 @ 19:08:43
Postat av: Annica

Jag håller med Ellen! 40min är för kort. Blir alltid smått besviken när jag inser att ni håller på och rundar av och att jag nu måste vänta en vecka till!!

Svar: Åh vad göllia ni är! <3 :)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-09-30 @ 07:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback