BlogAwards 2014

 
Ok. Här kommer en BlogAwards-uppdatering från segbloggaren.
 
Först och främst: Jag tog dubbeljackpot! Var 1 cirka jättegrym på minglandet och 2 sa hej till Hanna plus fick kram och bild som trofé. Kolla hä ba:

 
Nu: bff:s FOREVER *skrattar hysteriskt*

Närå, men Hanna var supergullig och avbröt mig inte i mitt sjärnslagen-babbel en enda gång. Vilket jag såhär i efterhand tycker var asgulligt gjort. :') Och ni med ett skarpt öga kanske ser vem som står och hänger i bakgrunden. Jo, men är det inte världens gulligaste Knave? Jo, det är det! Åh, det var så trevligt att träffa Josefin. Och Martin också. Ja, nästan alla ur mitt virtuellt förlängda kompisgäng var på plats.
 
Jag och Moa hade verkligen supertrevligt hela kvällen. För det går väl knappast ha annat med konstant flöde av rosa bubbel, godis och gölliga människor? Svar: Nej precis. Och eftersom Moa är en betydligt mer rutinerad bloggare än jag är det också hon som har alla schysta bilder på folk vi träffade och kände oss manade att fota oss tillsammans med. Som Soran (med urgullig lillsyrra), Kakan, Tomas Gunnarsson/Genusfotografen, Sandra & Michelle mfl. 

 
Vi hade från början inte tänkt att gå på galan eftersom vi på riktigt var lite lite lite sura och en aning bittra för utebliven "Årets podcast"-nominering. Men det samanföll sig fint med andra trevligheter på dagen då vår bloggportal ---> blogg.se <--- hade ett event och vi beslutade oss för att gå på båda. Vilket jag är himla himla glad över. Det var som sagt supertrevligt, och roligt att få vara med och applådera Hanna & Amandas välförtjänta vinst i "vår" kategori. Det är ju med inspiration från Hanna & Amanda som vi både poddar och driver företag idag, jag och Moa, så personligen tycker jag helt rätt podduo prisades - även om alla som var nominerade också är totalgrymma.

Och nästa år, ja då räknar jag kallt med att Moa & Matildas podcast är nominerad.

 
Gårdagen var ganska seg med rätt lite sömn och (lite för) mycket bubbel i bagaget. Det enda jag orkade med då var att krama kidsen, poppa popcorn och rafsa igenom goodiebagen jag fått. Tack Veckorevyn för en himla trevlig kväll och ett EXTRA tack för chokladkakan som låg i påsen.
Den tog slut.
Jättesnabbt.

 




Kommentarer
Postat av: Sanna - en svart ko ger också vit mjölk

Du är inte lite grym du! ❤

2014-09-23 @ 10:29:30
URL: http://ensvartko.se
Postat av: Matilda - tonårsliv i rullstol

Åh vad kul att vara där, vill också dit någon gång! :D

2014-09-25 @ 19:49:18
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback