Vi ska tvodda!


Vänner! 
Idag har jag och Moa varit uppe i Stockholm och spelat in de första avsnitten av vår TVODD som ska sändas på SVT-flow under hösten. SÅ kul! SÅ spännande! SÅ nervöst! Och... sa jag kul? Jag menar superkul!

Om det finns någon som inte hänger med på vad en tvodd är kan jag förklara det som en podcast, fast tv-sänd som en talkshow. Typ. Extra fint känns det att få tvodda för SVT. Jag är liksom uppväxt med att höra att på Sveriges Television visas de bästa programmen och att public service är nått fint och härligt. Därför känns det här så himla rätt. Jag är så stolt över mig och Moa! Det här visste vi inte när vi drog igång podcasten mitt under sömnlös och intensiv föräldraledighet. 

Tvodden har premiär den 27:e oktober. Tjoho!
I let you know när första avsnittet finns att beskåda.


Två nyinspelade tvoddare.






 

Kommentarer
Postat av: Nea

Grattis grattis, så himla kul för er! (och för oss :)

Svar: Tack så mycket <3
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-10-15 @ 19:04:25
Postat av: Tina

ÅÅÅHHH... SÅ HIMLA KUL:D:D:D!!!!!!

Svar: Ja, SÅ spännande och roligt! :)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-10-15 @ 19:14:46
URL: http://tinis.me
Postat av: Ida

Ni ska vara stolta! Ni är så grymma!

Svar: Tack så mycket Ida! <3
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-10-15 @ 19:46:36
URL: http://www.skaraborgsbygden.se/blog4
Postat av: Anonym

Så roligt! Gillar er podd skarpt!! :-)

Svar: Tack! :) <3
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-10-15 @ 20:41:42
Postat av: maria

så nedrans grymma ni är! ser verkligen fram emot detta!

Svar: Tack så mycket! :) <3
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-10-15 @ 21:08:20
URL: http://mariabergstrom.blogg.se
Postat av: Pernilla

Ååh, detta har jag hoppats på ska hända!!

Svar: Tack så mycket! :)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-10-15 @ 21:23:24
Postat av: Hanna

Vad roligt! Stort grattis. :-)

Svar: Tack! :)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-10-15 @ 22:11:17
URL: http://hannafialotta.blogg.se
Postat av: Anna

HURRA för er! Jag längtar redan efter första avsnittet :)

Svar: Tack snälla! :)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-10-16 @ 08:59:22
Postat av: sophia

Åh grymma ni är! Är glad för er skull och för min skull som får se er tvodda :-)

Svar: Tack så mycket! :) <3
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-10-16 @ 09:38:51
Postat av: sophia

Åh grymma ni är! Är glad för er skull och för min skull som får se er tvodda :-)

2014-10-16 @ 09:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback