Tre tips!


Hej vänner. Här kommer ett tipsinlägg med grejer som inte alls har särskilt mycket med varandra att göra. Om ens nått egentligen, förutom att de fins på ze Internetz. Älskar själv att få tips så jag tänkte att det är fair enough att dra mitt grymma tipsstrå tillstacken.

Let's roll.

 
Tips nummer 1
Min polare Lisa driver smarrigaste matplatsen på nätet. Varje gång jag går in är den som en liten liten person krupit in i min mun och dratt på stora dreggelkranen på max. Jag är desutom en person som ä-h-ä-hälskar att se bra bilder på mat, läsa om hur gott det är och vart man kan vända sig för att få det serverat. Men avskyr med glöd att läsa recept jag själv inte bett om. Därför är Lisas sida fenomenal på varenda sätt.
Plus snygg.
Och kul.

Riktigt kul.

 
Tips nummer 2
Ginas Värld på SVT-flow. SÅ. HIMLA. BRA. PROGRAM. !
Anledning 1 - älskar Gina som är skönast i världen. Och anledning 2 - älskar världen, men har själv ganska så begränsad resbudget för tillfället *ler egenföretagare*.

Och även om jag hade haft fetaste resplånkan hade jag gissningsvis ändå inte orka leva beduinliv. Det vilar en betydligt starkare charteraura över mina egna resor. Därför älskar jag att Gina gör jobbet åt mig.

 
Tips nummer 3
Fredrik & Stefan. Hahahaha jag kan inte sluta skratta åt det här. Nån genial människa har satt sig i Sims 4 och knåpat ihop helt fenomenal politisk satir. Att hen dessutom lyckats få alla figurer att se EXAKT ut som orginalupplagorna är ännu bättre. Särskillt lika är Reinis och Jimpa Å. Love it! Min humor slår bakut av lycka.

*klickar mig in*
*skrattar i brallan*

Så. Det var mina tips. Har ni några tillbakatips åt mig? Nått ni är rädda för att jag missat på www? Delge mig mer än gärna i så fall. Älskar som sagt tips. Speciellt från er, klokisar.
Bästa tips får en virutuell bamskekram.






Kommentarer
Postat av: A

Det är min kompis Anton (@transylvanlig på twitter) som skapat Fredrik och Stefan om någon vill veta källan till detta magnifika!!! :)

2014-10-06 @ 21:29:48
Postat av: Kajsa

Fredrik och Stefan var ju ett sjukt bra tips! Är fast nu. The Sims + politik är ju bästa blandningen nånsin!!

2014-10-07 @ 18:04:58
URL: http://www.kobranhuggertill.blogspot.se/
Postat av: Lisa

OMG, jag undrade var alla besökare kom ifrån och såg nu detta. Tack fina du! <3

2014-10-07 @ 20:20:59
URL: http://lisablomqvist.se
Postat av: Lisa

OMG, jag undrade var alla besökare kom ifrån och såg nu detta. Tack fina du! <3

2014-10-07 @ 20:21:00
URL: http://lisablomqvist.se
Postat av: Ellen

Tips! My Milk Toof, om man inte redan upptäckt detta. Så mysigt!

http://mymilktoof.blogspot.se/

2014-10-08 @ 14:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback