Tidsjakten - en podcast

Vänner, vi har en ny pod!
En pod om budgivningsstress (Moa inledde den här podinspelningen med en mycket intensiv budgivning),

Vi pratar om att slentrianmässigt ge varandra utseendekommentarer och att reducera människor till sitt utseende. Sen pratar vi om tidsjakten. Åh, denna ständiga kamp mot klockan gör mig TOKIG! Mitt uppe i det här får Moa får en livsomvälvande insikt.

Vidare pratar vi om att ta nya steg i livet. Det kan ju var aså himla skrämmande att ta beslutet om att testa något okänt och helt nytt.

Vi finns på iTunes eller till androiden.
Föredrar du att lyssna direkt i webbläsaren trycker du bara på play i spelaren här nedanför.
Hoppas ni gillar!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååh. Ett nytt podavsnitt är precis vad jag behöver idag, när jag är alldeles PMSig. Är bara så deppig över ALLT just nu. Jobb, pojkvän, familj, livet i största allmänhet egentligen. Fan att man ska behöva ha det så här varenda månad, men TACK för att ni får mig på andra tankar en stund, all cred till er!

Svar: Tack själv för att du lyssnar och massa pepp till dig! <3 Kram
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-10-12 @ 16:22:43
URL: http://eemmaberntsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gillar inte att lyssna på poddar egentligen för det är svårt att koncentrera sig så länge på att lyssna men jag måste bara säga att er podd är så himla rolig och känns så äkta att jag glömmer bort det!
Både idag med all "snygg" snack och sist om relationsbråken, man känner igen sig och det känns nära en. Sen var det lite komiskt att precis när jag är mitt i podden idag så ser jag dig på andra sidan gatan!
Bra jobbar båda två och ser framemot nästa podd! :)

Svar: Tack så mycket för din fina kommentar! Du anar inte vad glada vi blir :) Haha, så tokigt, stan är liten ;) Kram
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-10-13 @ 16:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback