Tack, gött & grattis


Hej hörni. Idag har varit en himla bra dag. Den har innehållt pepp som jag vill säga tack för, ett skönt inköp och ett stycke födelsedagskalas.

 


Vi börjat med tack:et.
Vad fantastiskt att ni gillar tvodden så mycket! Jag och Moa är SÅ GLADA för allt fint ni skrivit till oss idag. Så tusen tusen tusen tack! Ni är bäst. HÄR tittar ni på första avsnittet som handlar om dialekt, nervositet och att bo i en småstad. Tre kul grejer alltså.

Sen det göttiga inköpet.
I helgen blev jag av med min telefon. Stön liksom. Jag är sååå beroende av den lilla mackapären. Ohälsosamt mycket, så jag kände mig halv när jag under 24h inte ägde nån telefon. Hu! *ryser* (ni kan kalla mä' i-landsproblemens okrönta queen). Men jag väljer att se det som universum gav mig en knuff i ryggen. Min iPhone hade verkligen sett bättre dagar, så att bli av med den var verkligen inte hela världen (ur ett materiellt sätt att se på saken). Snarare tvärt om då jag nu äntligen fick tummen ur att masa mig iväg till den där telefonaffären jag tänkt besöka "nästa vecka" i cirka ett halvår. Och fick en sprillans ny telefon för billigare (?!) månadskostnad när jag var där. Gött!

 
Och grattiset.
Idag fyller min yngsta lillsyrra 17 år. Alltså, det känns helt knäppt att det var 17 år sen jag klippte ut bokstäverna  C L A R A  i turkosfärgad kartong med taggsax mitt allra, allra finaste på fritids, efter att mamma ringt och sagt att jag fått en syster till. Känns som förra året typ. Det var så härligt att få fira henne, äta tårta och tjittjatta med hela familjen. Det var en så himla fin stund för en fin person. Tack för idag Clara! 
Här kommer 17 hjärtan till världens bästa 17-åring: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥






Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det var ett toppen avsnitt av tvodden! Fantastiskt roligt att se er "in action" :)

2014-10-27 @ 21:44:34
Postat av: Pernilla

Det var ett toppen avsnitt av tvodden! Fantastiskt roligt att se er "in action" :)

Svar: Tack! <3
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-10-27 @ 21:44:36
Postat av: Clara

Och tack x17 för idag! Inte bara för de grymma paketen, utan för att ni kom hit och gjorde min dag ännu lite bättre! puss

Svar: <3 vi kommer snart igen <3
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-10-27 @ 22:02:41
URL: http://nattstad.se/clarastjarnborg
Postat av: Anonym

kollade in er idag. SÅ VÄRT pga himla kul att få se er samtidigt!
Ska bli roligt att följ ser här!

2014-10-27 @ 22:32:05
URL: http://ohemul.blogg.se
Postat av: Anonym

kollade in er idag. SÅ VÄRT pga himla kul att få se er samtidigt!
Ska bli roligt att följ ser här!

Svar: Tack! <3
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-10-27 @ 22:32:06
URL: http://ohemul.blogg.se
Postat av: elin

Det var superkul att få se er i tv efter att ha "känt" er så länge!

Svar: Haha :) Tack så mycket!
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-10-28 @ 08:51:55
URL: http://elin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback