Halloween?


Happy Halloween! ...önskar någon som kände sig aslöjlig när hen skrev det. Men jag har sett att det är så en gör. På instagram och i USA. Men alltså ÄR det halloween idag? Eller imorgon? Eller var det redan förra helgen? Ja, fråga inte mig. Men skulle jag svara enligt vad jag sett på instagram, speciellt de amerikanska, är det idag. Eller? Mvh svensk med traditionsförvirring



Vi har, enligt önskemål från Iris, pysslat ihop en mästerlig pumpakompis och ställt på balkongen. Inte visste jag att jag satt inne på sånna grova pumpa-skärar-skills. Det här var min allra första. Och ni ser ju. Nästa år tävlar jag i pumpa-vm. Det svär jag på! Synd att den står på balkongen bara och inte till allmän beskådan. Ett sånt här mästerverk är nästan ohövligt att inte dela med sig av. Tur då att min minst ödmjuka sida postat dem på insta, mms-at de till folk hej vilt och nu delat den på bloggen också. Påminn mig om att dela det här inlägget till Twitter också. Bör jag lägga in en Pinterest-knapp? Ja, jag tror nog det...

Vi har inte fått besök av några bus- eller godis:are ikväll heller. Så vi har fått äta allt vårt godis själva. Så ooooootrooooligt tråkigt... Tyvärr tyvärr. *trycket in en näve till*


De här är verkligen så jädra goda. Äts bäst genom att knipsa bort de färgglada vingarna med gaddarna. Avnjuta dem en och en och för att sedan avsluta på topp med lakritskroppen. Mm!

Och det var väl det för ikväll. Kram kompisar!





Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh ja, du äter dem på precis rätt sätt! Mums!

2014-10-31 @ 23:12:04
URL: http://hoslillsyrran.blogg.se
Postat av: Erika

Halloween infaller den 31 oktober enligt amerikansk tradition :) Vi firar dock Alla helgons dag den 1 november, därför är folk allmänt förvirrade ;) Bara för att reda ut högtiderna här!

2014-11-01 @ 09:51:12
Postat av: Trees, mamma i London

Åh vilken nostalgi! :) dom där fladdermössen, jag minns när dom var nya i godishyllan! mums!

2014-11-01 @ 11:00:52
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Des Ohlsson

Halloj! Jag är för oteknisk för att svara direkt på kommentaren så kör så här istället ;P Kul att du gillar bloggen! Ska verkligen försöka ta tag i det nu när saker börjar bli stadiga igen :) Både jag och Juno mår jätte bra nu, det enda jobbiga är att man inte får ha henne hos sig jämt längre.. Har henne på 70%bara... Men man lär sig leva med det. Sen undrar jag med vad som hände med lekdejten? :D Kram :)

2014-11-01 @ 16:38:06
URL: http://desan.se/
Postat av: hantverksbloggen.blogg.se

Halloween var det igår, och är alltid den 31 oktober. Sen får man fira när man vill :)

2014-11-01 @ 17:31:44
URL: http://hantverksbloggen.blogg.se/
Postat av: Josefin

Du har jättefin hårfärg! Vilken färg har du använt (om du färgat själv)? Skulle vilja ha en mer orange/röd färg i håret själv, men jättesvårt att veta vilken färg man ska välja tycker jag. Så tips emottages gärna 😊

2014-11-02 @ 11:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback