Lyckojakten


 
Vänner! Det är måndag vilket betyder att det finns ett nytt tvoddavsnitt på SVT-flow. "Lyckojakten" har vi döpt det här avsnittet till. För visst är det så att det absolut finaste du kan vara är riktigt, riktigt lycklig? Det känns rätt ofta så. För att var olycklig känns iallafall inte riktigt socialt accepterat. Och är lycklig samma som lyckad i ett i-land som vårt? Vi försöker bena ut det lite grann.

Sen pratar vi om ångest också eftersom både jag och Moa är personer med släng av detta. Är alla känslor ok att känna eller ska vi bara låta de härliga få ta plats? Vi listar några myter om lycka och jag berättar om det ytterst skamfyllda ögonblick i mitt liv då jag visade mig naken för vår vaktis. Typ.

 

---> HÄÄÄÄR <-- hittar ni avsnittet!

Vill ni inte kolla, eller känner att det saknas tid att sitta och kika, kan ni lyssna som en vanlig pod i mobilen.
Här kommer instruktioner:

1. Ladda ner SVT-play-appen (gratis).
2. Sök på Moa och Matilda.
3. Klicka gång tvodden.
4. Tryck på skärmsläckarknappen på telefonen.
5. Tryck play igen - voíla!



Kommentarer
Postat av: Tess

1) Eran tvodd är så HÄRLIG, bästa peppen jag kan tänka mig. Tack! 2) Du är min #1 luggförebild i hela vida världen! KRAM

2014-11-19 @ 13:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback