Söndagspodden är här!



Käraste vänner. Här sitter jag med ett något tungt huvud och leverrerad pod. Anledningen till huvutyngden: hårdrocksfest! *stenhårda hårdrockstecken* nattliga barbesök och sen hemkomst. Och idag är det podfest - som vanligt varje söndag. *försöker se smart ut* Mitt liv, en studie i tvära kast.

Nog om det. I podden den här veckan pratar vi om humor och enas om att tanken på att knuffas upp på en stand up-scen ger oss stor skälvan. HU! Vi pratar om humor i förhållanden och i familjen, om att skratta på andras beskostnad och om en ljuvlig citatmaskin. 

Vidare pratar vi om hur vi konstant stimulerar oss (OBS! Ej onani OBS! OBS!) om trötta hjärnor och ihopblandade minnen. Det och mycket mycket mer kompisar! 

Ni kan lyssna på podden via iTunes, i androiden (appen podkicker ska fungera bra) eller direkt här på bloggen. Vi finns också på Facebook att genast pipa in och gilla för att få ta del av Moa&Matilda - the extended version och på instagram, @oprofessionell2 hittar ni mig på där.



PS. Vi påminner igen om att ni hemskt gärna får nominera podden i BlogAwards. Nominerar gör ni HÄR och som bloggadress kan ni ange moaochmatilda.se. Då skulle vi bli så himla himla HIMLA glada! :) Kram och trevlig söndag på er!



Kommentarer
Postat av: sophia

Alltså, fasen vad jag gillar er pod. Smarta vanliga vettiga medmänniskor!

Svar: Tack! Vad roligt! :)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-05-09 @ 13:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback