Favoriter från Indiska


Just nu har Moa & Matildas podcast ett härligt samarbete med Indiska, vilket vi såklart är väldigt glada över. Och med anledning av det har jag och Moa valt ut våra personliga favoriter från kollektionen i butik just nu. Jag är som bekant svag för det bohemiska, särskillt om sommaren då mitt hjärta börjar klappa i 70-talstakt och jag vill klä mig i svepande tyger, långa halsband och lätta sandaler. Samt sitta bekvämt uppkrupen bland kuddar och dingla med benen. Mmm mitt drömliv.
KERALA hängstol / SIMLA PLAIN mugg / VIDA kudde / GOLDIE sandaler / PEG tunika / ARIANA halsband
 

Och vet ni? Om ni blev superinspirerade av mina favoriter eller kanske har hittat något annat du tycker var urhärligt i Indiskas webshop får ni 20 % rabatt på ert köp om ni uppger koden moamatilda i kassan. Hurra!

Moas favoriter hittar ni föresten här.


I sammarbete med Indiska.
 






Kommentarer
Postat av: Linnea

Håller inte Indiska på med en massa hemska barnarbeten? Jag har iallafall hört att det ska vara den värsta butiken att handla i ang barnarbete. Hoppas att jag har fel!

Svar: I Indien är det helt förbjudet med barnarbete. Dessutom måste man för att att få vara en leverantör till Indiska godkänna och skriva under en uppförandekod som behandlar massa etiska och miljömässiga frågor bl.a. om nolltolerans av barnarbete som sedan följs upp med jämna mellanrum. Vi kommer att prata mer om det i nästa avsnitt :)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-05-25 @ 11:07:19
Postat av: Gunilla'bonusmamma'

Något annat :)FI är nu på riktig framfart yeah.

2014-05-25 @ 23:09:35
Postat av: Fian

Gud vad mycket fint! Jag älskar Indiska och kommer absolut att använda mig av koden. Tack båda parter för en härlig sommarpresent <3

2014-05-26 @ 18:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback