Min önskelista

Vänner, familj och intresseklubben!
Lystring. Här kommer min önskelista för julen 2014.

Jag tycker faktiskt att det känns ganska ovant och lite obekvämt att önska sig saker. Jag känner sällan att det finns något jag vill ha av andra. Grejen med det är nog att jag nu verkligen förstått det jag som 8-åring inte gjorde. Alltså det när mamma/pappa sa att de inte önskade sig någonting på jul?! Mitt barn-jag tänkte såklart att det var en FET LÖGN och att de innerst inne satt där och fejkade att de blev glada för en chokladkartong, ett fritidspärlat armband i tveksam färgkombination och en domkraft till bilen. Stackars stackars mamma, bara supertrista grejer i år igen... brukade jag tänka. Men nu är jag där själv där inget känns särskillt nödvändigt att få av tomten. Jag kan ju köpa det mesta själv liksom :)

Men eftersom det anses socialt accepterat att faktiskt knåpa ihop en önskelista och dela ut till alla som känner sig förpliktigade att förse mig med juklappar, har jag gjort en här:

// Sjal, Asos // Weekendbag, HM // Tröja, MQ // Lampa, Lageraus //
// Ring, Monki // Affisch, Lagerhaus // Marmorfat, Cervera //
 
 
 
Matildas Önskelista 2014:

En rutig sjal pga assnygg samt varm.
En rymlig väska pga reser mycket (ok, egntligen hade det varit bättre att önska sig en mindre modell på hjul men den här är betydligt snyggare).
En lång tröja pga har letat efter den perfekta superlänge.
En lampa pga mörkt hemma + snygg som tusan.
En ring pga har för lite stilfullt bling.
En affisch pga kala väggar.
En marmorbricka pga JAG VILL HA EN SÅN *emoji med hjärtögon*.


Komsi komsi Tomten.





Kommentarer
Postat av: J

Haha, åh, har typ hälften av de grejerna! Bra önskat!

2014-12-10 @ 13:37:25
Postat av: Sanna - en svart ko ger också vit mjölk

Affischen kollade jag och Jesper på igår. MEN KAN JU FAN INTE HITTA NÅGON PLATS FÖR DEN HEMMA!!!! :'(

2014-12-10 @ 14:40:17
URL: http://ensvartko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback