Klapparna, en inventering

Och julklappar fick vi också, hela familjen.
Så pass många att det var lite svårt att hålla koll på dem under helgen. Det har varit väldigt mycket:
Är det här våran? Fick vi den? Iris, är det här hennes grej? Ian då? Den här va? när det ska packas in i bilar och påsar.
Men eftersom mellandagarna är till för att inventera gåvorna (visst är det så?) kommer nu här en liten sammanställning.

Jag & Jocke:
1 st marmorbricka som jag (eh jag menar VI) önskat oss
1 st väska att bära i som jag (eh jag menar VI) behöver
1 st vattenkokare som jag (eh... VI såklart, VI) kan ha till tekokning osv
1 st juicepress som jag (...VI menar jag) tycker verkar skitnajs
1 st presentkort på Lagerhause som jag (jaja VI...) längrar efter att sätta sprätt på
1 st resturangmiddag som ja-a.. VI (haha!) ska avnjuta helt barnfria
1 st relax&spa-kväll tillsammans med Jockes syskon+respektive som ska bli störtskön för OSS ALLA!



Iris & Ian:
1 st våningssäng med en 120 säng i botten = underlättade sovsituationer för hela familjen = BÄSTA KLAPPEN!
2 st megasnygga påslakan till nya sängen
1 st snowracer som de ska samsas syskonligt om
3 st filmer om coola brudar (Frost, Modig och Trassel) att ha som Disney-föråd istället för det gamla tramset
2 st prinsesskronor
1 st verktygslåda innehållande ALLT
1 st städkit även det innehållande ALLT
1 st discolampa
1 miljon legogrejer som jag redan trampat på varje dag



+ det Iris mest av allt ville ha - snö!

 
Tack för allt!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej och God Jul i efterskott!
Tänkte bara fråga vart den där våningssängen
Kommer ifrån? Den lät så himla bra!
Kram!

2014-12-30 @ 21:16:07
Postat av: Jenny Nilsson

Lego = leksaken som har uppåtstickande taggar, speciellt nattetid! S*tan vad det fötterna går sönder vid minsta touch på'rom!
Gott nytt år! :)

2015-01-01 @ 02:02:58
URL: http://nilssonjenny.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag känner med Iris! Snö är bäst :D i Stockholm kom det lagom till att det blev mörkt på julafton!

2015-01-07 @ 11:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback