Fasanfällor, "smaltips" & avslöjade romanser



O'hoj vänner! En podskepp kommer lastat.

Det här avsnittet berättar Moa om en vuxen människas ivriga längtan att bygga fasanfällor (och annat). Vi pratar om skräpiga smaltips som etsat sig fast i hjärnbalken och berättar en skräckhistoria som utspelade sig utanför mitt hus en tidig lördagmorgon.

Jag berättar också om det  y t t e r s t  pinsamma minnet när jag för första gången presenterade Jocke för min pappa och i bara farten avslöjade för min kollega om min hemliga romans med dennes son på ett inte allt för traditionellt sätt om en säger så.

Det - och en himla massa mer. Jo, det är säkert. Mer! Vi finns som vanligt på iTunes och till dig med android i podcastappar. Vi finns också på Facebook och på instagram @oprofessionell2 hittar ni mig på.

Trevlig lyssning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback