Listat saker.


Beskriv dig själv med en mening

Kreativ jämställdshetssträvande 25-åring med superdupermycket kärlek i hjärtat till mina barn och Jocke.

Beskriv en person du älskar med en mening
Smart, skäggig och snygg 26-årig fotbollspelare med bred dialek och en likadan ring som jag på fingret.

 

Detta trodde du inte för två år sedan
Att jag skulle spela in en av Sveriges största barn och familjepoddar
Att jag skulle ha världens mest underbara bröllop på min 25-årsdag.

En sajt du alltid besöker
Bloglovin' --> HÄR <-- kan du prenumerera på mina inlägg.

Där mår du som bäst
I språnget mot någonting kul.
Med mina barns små händer i mina.
ELLER! med munnen full av brie och rödvin.

(antagligen vore en kombination av alla tre samtidigt direkt livshotande)

Där mår du som sämst

I försökringskassans telefonkö.

Det här är nytt i ditt liv
Den här hipstriga frukosten, mina reafynd samt Iris upptäckt av fredagsmys

 

Det här är sedan gamalt i ditt liv
Min önskan om att bli ekonomiskt oberoende.

Det här ser du fram emot
Att sparka igång mitt och Moas företag, att patriarkatet krossas, julen, Ians förskolestart om 1,5 veckor, ny färg i barret, nästa podcastinspelning och att gå på bio och se Gravity.

En önskan
För önskan se ovan. Om jag måste välja en annan - en vit jul.







Kommentarer
Postat av: Josephine Foto

Din lille är så söt på första bilden att han borde straffas.

2013-10-24 @ 13:38:08
URL: http://fotografjosephine.blogg.se
Postat av: saroow

Ba tjuvade den här dårå. Sådär som sig bör på internet ;)

2013-10-24 @ 13:45:27
URL: http://saroow.se
Postat av: Sanna - en svart ko ger också vit mjölk

Haha, IAN=Skurt <3

2013-10-24 @ 20:04:28
URL: http://ensvartko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback