Dagsplaner!





- Sovmorgon Sket sig. Ian samtyckte inte.

- Lung och skön frulle med nybryggt kaffe, ägg och GP Kaffet micrat, äggen slut och läser månadsgamalt reklamblad från Willys mellan grötlassen tilll Ians lillmun

- Köpa vigselringar. Jepp. Var och kolla ut blinget igår. 

- Lugn och skön dag då vi strosar runt, fikar på stan och gör mest ingenting Ehäää? Tydligen ska Jocke spela match. Borta. Hela dagen. Och då ska jag rodda hem och barn alldeles själv idag igen? Helg...? Vilken jävla bluff.

Så tydligen består dagsplanerna av att springa ner på stan i släptåg av barnen, hetsköpa ringarna och så springa hem igen för att Jocke ska hinna till matchen. *slår händerna för ansiktet och tjuter*
ASSÅ DETTA ÄR TYP DEN MEST ROMANTISKA DAGEN EVER!

...










Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag kommer ihåg när vi köpte vigselringarna (som tur är, eftersom det inte alls är länge sedan och hade jag redan glömt det så borde jag nog utredas för demens eller nåt)och hur konstigt det var att köpa något som jag liksom ska bära för alltid.

2013-05-26 @ 20:28:16
URL: http://www.kobranhuggertill.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback