Fick en sån himla superbra kommentar!


Cissi skrev:

"Nä vet du vad. Nu ska jag inte vara en tråkig läsare som inte säger Hej till dig. Jag hittade hit igår och har fastnat. Punkt. Den ljuva känsla av att hitta en ny favvo blogg, aaaaah!! 

Hur som helst så heter jag Cecilia, är 29 år och bor i Halmstad. Har en liten man på 18 månader och en stor man på 28 år. Så nu vet du lite om mig. Och Hejhej!!"

Och som jag bara älskade Cissis tilltag! Hur fint är det inte när ni läsare säger "Hejhej! Här är jag" ? Svar: Jo men asså hur fint som helst! Jag blev så glad så glad och alldeles pirrig över att få en liten inblick i vem som läser. Så om någon vill härma underbara Cissi, så är det alltså fritt fram.......... 

*menande blick ut i cYbErSpAcE*






Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hittade din blogg av en slump för någon månad sen och fastnade för din humor i texterna. Så roligt att jag sitter och skrattar högt när jag läser.

Jag är 23 år och bor i karlstad och läser ekonomi och marknadföring :)

2013-03-22 @ 14:27:48
Postat av: Julia

Fin idé, du vet ju inget om oss! Julia heter jag, 21-årig sjuksköterskestudent som också gillar din blogg skarpt! Har följt den nu i drygt ett år. Keep up the good work! Och trevlig helg!

2013-03-22 @ 14:28:16
Postat av: POOS

Då härmar jag, för jag är inte den som är den inte!

Jag heter Josefin men reagerar bara på Josse eller POOS. Jag är tjugotvå år ung (gammal låter så jobbigt och.. gammalt?)
Jag bor i skåne sedan 2009 eftersom jag hittade min drömprins här nere.
Arbetar inom vården sedan 2009 och trivs riktigt bra med det!
Håller på att ta körkort och flänger runt med kameran i högsta hugg på någon bilträff när jag inte själv försöker manövrera en bil själv ;)

Kort och gott om mig!
PEACE OUT fina du!

2013-03-22 @ 14:40:22
URL: http://www.POOS.blogg.se
Postat av: Olivia

Också en nytillkommen läsare från IEKW.
Är 21 och bor för tillfället i Rotterdam där jag läser en kurs som en del i min lärarutbildning i Borås. När vi säger att det är storm i Sverige är det i själva verket bara en liten bris i Rotterdam så jag sitter här och håller i hatten medan jag läser din blogg!

2013-03-22 @ 15:29:21
Postat av: Johanna Ljungdahl

Heeeeeeej! jag heter johanna .fick barn i oktober förra året & det var då jag började följa din blogg. jag kan inte annat än att älska den! Du verkar störtskön! :) vet inte riktigt mer vad jag ska säga, du har otroligt söta barn! & Iris verkar lika häftig som sin mamma ! :)

2013-03-22 @ 15:46:37
URL: http://jljungdahl.blogg.se/
Postat av: Yohanna

Älskar din blogg verkligen, du fångar en verkligen fort.

2013-03-22 @ 16:20:21
URL: http://saintships.blogspot.com
Postat av: Sanna

Hejhej!
Sanna heter jag, 23 årig 2-barnsmorsa till Anabelle 4,5 år och Wilton nästan 3 veckor :) Är gift och pluggar i vanliga fall till sjuksköterska, men är mammaledig just nu.
Hittade hit för nån dag sedan, när du dök upp på blogg.se's startsida och fastnade för de humoristiska inläggen :)

2013-03-22 @ 17:13:53
URL: http://sannajylo.blogg.se
Postat av: Cissi II

Hallå!
Jag heter också Cecilia och fyller snart 20. Tycker att denna blogg verkar hur go' som helst :) Är på ständig jakt efter nya bloggar att läsa och denna verkar vara en av de få som jag faktiskt väljer att hålla mig till. Kram kram

2013-03-22 @ 17:37:53
Postat av: Sara - Hold on be strong

Åh vad härlig kommentar!! Fin blogg :)

2013-03-22 @ 17:42:38
URL: http://saraleasofia.blogg.se
Postat av: Johanna

Hittade också precis hit! Och har också fastnat!

2013-03-22 @ 18:09:39
Postat av: Emma

Samma hände mig igår - hittade hit och fastnade direkt. Älskar att du alltid skriver så humoristiskt!

Jag heter Emma och fyller snart 21 (har världens ångest över detta... Hua). Flyttade hem till västkusten i december -12 efter ett år i New York där jag jobbade som au pair. Jobbar nu inom vården men ska förhoppningsvis börja plugga till hösten :)

2013-03-22 @ 20:26:50
URL: http://eemmaberntsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Samma hände mig igår - hittade hit och fastnade direkt. Älskar att du alltid skriver så humoristiskt!

Jag heter Emma och fyller snart 21 (har världens ångest över detta... Hua). Flyttade hem till västkusten i december -12 efter ett år i New York där jag jobbade som au pair. Jobbar nu inom vården men ska förhoppningsvis börja plugga till hösten :)

2013-03-22 @ 20:27:22
Postat av: Jennifer

Tjatja! Jennifer är mitt namn och kallas för absolut ingenting, förutom mamma då.
Jag är 24år(blir 25 i april) men fortfarande ung då ;)!
gift sen mars 09 och träffade honom 07. ( Simon är namnet på "honom").
2 barns mamma, Liam född april 09 och Charlie född Mars 12.
Fastnade för din blogg dagen du låg på första sidan, har sparat dig på favoriter och efter de tror jag att jag besökt din sidan minst 5ggr per dag ihopp att du ska ha skrivit något :)
föll för ditt härliga sätt att skriva, och sen är de även skönt att se att andra har liknande vardag som en själv ;)
Jag är utbildad personligassistent, men jobbar inte som de . jag ät mamma ledig och har funderat på att vända riktning lite grann, så varför inte punga ut allt vad man äger innom pengar världen sen och utbilda sig som frisör ?. nåja mamma ledig ännu,så kanske min ekonomi hjärna kommer ikapp tills dess.
ja vad mer? jag är kontaktperson via socialtjänsten. ( hänger, surrar,får ungdomar att komma ut ur deras annars så ensamma tillvaro) .
Japp de var väl lite om mig, galet att göra en sån här presentation just nu är man så inne i hemma och mamma lediga livet att man verkligen får ta till att tänka på vem man är :)
Glad, pratig ( för mycket, för högt när jag blir uppspelt) !

2013-03-22 @ 20:55:53
URL: http://Jennifernording.blogg.se
Postat av: johannapuck

HEJ!
Jag heter Johanna, är 28 år och pluggar till Operasångerska. Jag längtar efter att flytta till landet, försörja mig på att sjunga och skaffa barn och djur.

2013-03-22 @ 21:10:13
URL: http://johannapuck.blogg.se
Postat av: johannapuck

haha, egomuch.... måste ju såklart också säga att jag gillar din blogg supermycket! Du verkar ha en skön syn på livet.
kram

2013-03-22 @ 21:11:28
URL: http://johannapuck.blogg.se
Postat av: Lisa

Hej! Hittade hit igår, tror jag (sömnbrist), är mellanchef på en liten kommun, 27 år gammal och för tillfället mammaledig med min lilla C som är drygt 10 månadergammal. Har även två bonusbarn.

2013-03-22 @ 21:22:41
Postat av: Maja

Hej! Jag heter Maja och är 32 år och mamma åt en bebis på 7 månader. Är föräldraledig just nu, men pluggar till sjuksköterska i vanliga fall. Jag brukar passa på att läsa din blogg när sonen sover. Ha en bra dag!

2013-03-22 @ 21:57:07
Postat av: Zara

Zara, sjuksköterska, 25 år, bor i Falun.
Jag hittade hit efter att Spajdan (spiderchick.nu) rekommenderade dig och har stannat därefter. Man blir ju knappast mindre sugen av att skaffa smått efter att få inblick i erat liv och dina härligt ärliga och förebannat roliga texter. Du är awesome!

2013-03-22 @ 22:08:29
Postat av: Frida

Hallå!
Jag hittade hit via en länk till ett av dina inlägg angående genus. Jag imponeras över dina kloka ord gällande ämnet och sedan älskar jag dina ärliga inlägg om livet som småbarnsförälder som alltid har en härlig humoristisk touch.

Jag är i alla fall 24 år, mamma till Alfred som är 7 månader och därför är jag nuvarande föräldraledig men annars har jag bara ett år kvar på jägmästarutbildningen i Umeå (En utbildning som förövrigt skulle behöva en hel del gällande genustänk). Där träffade jag också mitt livs kärlek men det skulle dröja tre år innan vi fattade tycke för varandra. Det var lite kort om mig.

2013-03-22 @ 22:37:01
Postat av: Johanna C

Hej hej, Johanna här. 32-årig sjukskriven brevbärare tillika morsa till en 1, 5-årig duracellpapegoja, och väntar tillökning i vår. Hittade in här för ngn vecka sedan. Älskart!

2013-03-22 @ 23:09:10
URL: http://collinus.blogg.se
Postat av: Theres

Hej igen,

Therese heter jag, och fastnade för din blogg för någon vecka sedan, då jag hade ett litet "skaffa-nya-bloggar-rajd". Sååå många mammabloggar läggs ner efter ledigheten ju! Riktigt frustrerande!

Hur som helst, jag bor i Norge, och har en liten kille på 15mnd som heter Johannes.

2013-03-23 @ 00:57:03
Postat av: Malin

Hej! Jag gick på ditt gymnasium men vi kände (tyvärr) inte varandra. Tror jag hittade bloggen för längesedan via någon vän till en vän på fb. Tycker du är så grym på foto, text och layout men framförallt är jag intresserad av det du skriver om feminism! Du är så jävla bra.

2013-03-23 @ 01:30:39
Postat av: Hanna Karlsson

Vilken fin idé!

2013-03-23 @ 06:18:50
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: envig

Haj!
Jag har tänkt kommentera i din blogg hur länge som helst pga Den Är Bra! Men det har visst skjutits upp.
Din blogg kom in i mitt liv någon gång i januari då någon (eh) bloggare länkade hit.
Jag tycker att det är en mysigroligskön blogg att läsa och trots din sömnbrist är jag väldigt avundsjuk på hur fina barn du har.
Mitt namn är -hemligt-. Jag bor i Stockholm sedan ett tag tillbaka men kommer ursprungligen från skogen (vilken jag saknar enormt).
Jag är 23-ish och jobbar på förskola (torkar soppa från golvet, blir nyst i ansiktet, sliter isär slagsmålsbarn etc).
Har en samboperson och bor trångt.
Vill ha katt barn hus träd. Men måste nog vänta några år.
Hade gott!

2013-03-23 @ 09:44:20
URL: http://envig.blogg.se
Postat av: stina

Hej!
Jag heter Stina, är 29 år och bor i Linköping. Nu är jag mammaledig med vår lille Olle som fyllde fyra månader i onsdags! Jag hittade din blogg via en länk från "spiderchick" och tycker du skriver bra och roligt!

2013-03-23 @ 11:41:11
Postat av: Emma

HEEEJ! Bästa bloggen! Klickar mig in här ca varje gång de är dags att amma min fyramånaders (snart) knodd! Dvs ganska många gånger per dag.... :)
Emma. 24,5 år. Bor med Sambo och bebis i LULEÅ! Bebis heter August.

2013-03-23 @ 15:03:53
Postat av: Linda

Vilken härlig kommentar! Tänk om alla gjorde så :) Linda heter jag, 34 år, bor i Hagfors.

2013-03-23 @ 15:23:24
URL: http://liilah.blogg.se
Postat av: Erika

Hello!!
Jag hittade din blogg för några månader sedan och tittar in några gånger i veckan (om inte varje dag nästan). Har en 3-månaders liten Astrid, bor i Göteborg. Tycker om att din blogg är så "vardagsnära" och härlig :)

Spelade en match mot dig i quizkampen efter att du skrivit om det i bloggen, har för mig att du vann... :)
Kram!

2013-03-23 @ 18:00:54
Postat av: Jennifer

Hejhej hemskt mycket hej! Jennifer heter jag och har en sambo på 21 år och ett barn i magen. Läser din blogg för att få tips om hur man blir en bra mamma till bra människor. Och för att inse att man inte behöver vara perfekt. Kram

2013-03-23 @ 18:15:19
Postat av: peachbeast

Heter Kerstin. Fyller 32 senare i år (2013). Har 3 hundar (för en är inte nog liksom), en bonusson som blir 16 i år (kan inte fatta att han är så stor redan!!!), en plutt som blir 4 år mycket snart och en pluttigare plutt som fyller 1 år till sommaren. Jag och maken gifte oss 121212 för att det är ett så coolt datum :-).
Jag hittade din blogg via min svägerska som just nu är ute i Sydostasien med familj och röjer.
Känner igen mig i mycket av det du skriver och det är så skönt att sörpla i sig lite av ditt avslappnade mamma-flow :-). Pussa dina söta loppor från mig! :-)

2013-03-24 @ 12:43:33
URL: http://supermancat.blogspot.com
Postat av: Johanna S

Hej hej! Jag är en mammaledig tös på 28 sommrar med en liten tjej på 6 veckor och en karl på 35 år. Kryddar min lite händelselösa vardag med din härliga blogg! Du skriver så varmt och trevligt! Kram

2013-03-24 @ 21:14:04
Postat av: Cajsa

Det är bäst att jag också träder fram då, nu när jag äntligen sitter vid en dator och kan kommentera som riktigt folk..
Och jag måste först och främst erkänna att jag aldrig riktigt gillat grejen med mamma-bloggar (kanske för att jag inte har barn själv,då..), men din blogg är bara så..udda, och så underbart egen! Du skänker verkligen världen ett gott litet skratt på det sättet du skriver, fler borde vara som dig!

Men vänliga hälsningar ifrån en grottmänniska på 17 bast.

2013-03-25 @ 17:48:26
URL: http://sotigatassar.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej hej!
Jag är en 37-årig 4-barnsmamma,som är IT-tekniker till vardags.
Har läst din eminenta blogg i några månader.

2013-03-25 @ 18:32:55
URL: http://missparkas.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hej! Jag heter Sandra, är 22 och bor i en förort till den stora staden Stockholm. Lider just nu av framtidsångest med hela "vad ska jag bli när jag blir stor"-grejen eftersom jag tar min fil. kand. i svenska i juni. Annars händer väl inte så mycket spännande i mitt liv just nu, men jag gillar att kika in på bloggen din eftersom den är så himla mysig med sötaste ungarna och din kloka hjärna. Bloggen har blivit en av mina favoriter på väldigt kort tid :)

2013-03-25 @ 18:38:13
Postat av: Tilde

Ja hej hej! Är snart 16 och har alltså inte gått ut högstadiet än.. Men jag älskar din blogg ändå! Mest för din grymt sköna personlighet och väldigt underhållande inlägg. Vid sidan av läsande av din blogg gör jag väl vad alla andra tonåringar gör, nojar mig inför nationella, hänger med kompisar, dölängtar till lov, letar efter den perfekta pojkvännen osv. :)

2013-03-25 @ 18:41:00
Postat av: Anna

Hej! Anna heter jag, 29 år, mamma till en 2-åring, sambo och snart gift. Om ett år är jag utbildad och klar förskollärare som ser fram emot att få världens roligaste jobb! Tycker om din blogg för att den är humoristisk och för att det känns som om den handlar om verkligheten:)

2013-03-25 @ 19:19:07
Postat av: Anna

Hejhej, Anna heter jag, 25 år gammal och bor i grannkommunen Tibro :) Blev tipsad om din blogg för bara några dagar sen och har fastnat. Har en liten plutta på 11 mån och jobbar annars som förskollärare. Roligt att läsa om andras vardagspussel med barn och allt därtill! Ha det fint :)

2013-03-25 @ 19:21:08
Postat av: Sara

hola mamá! jag heter Sara, 22 år och är bosatt utanför Örebro. Pluggar till undersköterska just nu och vill du veta något annat? jag tycker att du är så otroligt rolig, självklar, fin(!) och du har bland de sötaste barn jag sett! :) fortsätt vara som du är! kraam

2013-03-25 @ 20:01:58
Postat av: Esmeralda Edenberg

Hejsan hejsan! Jag har suttit här ett tag och funderat på hur jag ska få fram mig själv på rätt sätt, men jag har konstaterat att det inte går att klämma ur sig bara sådär, så jag tänker bah go with the flow!

Så ja, hej! Esmeralda heter jag, en sextonårig tjej som tar livet med en liten klackspark och som hela tiden försöker se saker och ting från den ljusa sidan. Jag brukar ofta få folk att skratta och må bra, och det är något av det bästa som finns - lyckliga människor! Jag är nog ganska tuff av mig om jag får säga det själv och det är inte många som kaxar upp sig utan att jag står på mig. Jag ser världen genom kameran och lever livet tillsammans med världens finaste familj, fyrbenting vänner och pojkvän. Annars så spelar jag en himla massa fotboll och lyssnar på asskön musik. Typ så! :)

Oooooch så måste jag ju bara få säga att jag tycker du verkar som världens skönaste tvåbarnsmamma! Pusshej! :)

2013-03-25 @ 20:10:51
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se
Postat av: Maria

Hejhopp Maria heter jag! Nyss fyllt 19 och går sista året på gymnasiet här i Boden! Utöver skolan har jag inte så mycket för mig på dagarna mer än att umgås med vänner och längta efter sommaren! Minns inte hur jag hittade din blogg men som så många andra så fastanade även jag! Ha det bra :)

2013-03-25 @ 20:20:30
Postat av: minfruhardiagnoser.blogg.se

Hejhej! Alex heter jag, fyller 20 år om någon månad. Hittade till din blogg igår via blogg.se i mobilen och kom på idag att jag var ju tvungen att lägga till dig på bloglovin', sagt och gjort och jag tror inte jag kommer ångra det en sekund! Har flickvän, bor i Katrineholm, ska dock jobba på Gröna Lund i sommar och annars är jag väl arbetslös. Tråkigt men sant, men så är det.
:D

2013-03-25 @ 20:38:03
URL: http://minfruhardiagnoser.blogg.se/
Postat av: Jenny Nilsson

Tjingeling! En 26-årig tjej med en son på 4,5 månad ungefär! Hittade din blogg på appen för blogg.se och började läsa. Du har ju ett sånt härligt sätt att skriva på, så det gick ju inte att undgå att spara dig under favoriter!
Riktigt härlig läsning! :)

2013-03-25 @ 20:53:41
URL: http://nilssonjenny.blogg.se/
Postat av: Patricia

Helloo! Jag får också presentera mig då ;) Jag heter Patricia, snart 23 år, bor i Alingsås. Jag har tidigare jobbat med demens vård som undersköterska. Det tröttnade jag på efter nåt år och blev lastbilschaufför ist som min kära far, underbart! Det är absolut på topplistan av det bästa jag har gjort. :)) Jag slank in på din blogg, och fastnade direkt! Du är störtskön! Det är en fröjd att läsa dina inlägg. Och dina kids är mycket söta :) Ha de gott!

2013-03-25 @ 21:11:27
URL: http://patriciasstalle.blogg.se
Postat av: jozsan

Jag är en snart 23årig mamma till en son på 14 månader. Jag kom i kontakt med din blogg för kanske en och en halv vecka sedan, och har följt den minst 1 gång per dag! Kan inte sluta läsa den och längtar efter nya inlägg. Du har fått mig att fastna helt och hållet av någon konstig anledning! Du förgyller

2013-03-25 @ 21:58:04
URL: http://lifewithjosefine.blogg.se
Postat av: Fifi

Hej hej! Jag bor i Göteborg, är föräldraledig socionom, men pluggar sexologi på halvfart. Har ett barn som snart blir två år. Och så heter jag Fifi på instagram :) har dock hittat din blogg först nu, men jag gillar den!

2013-03-25 @ 22:51:36
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Matilda

Hej här är jag!
Matiiiildaaa! 23 år boendes i Stockholm, (men från Luuund) blivande förskollärare som tycker att du skriver en skitbra blogg, med kloka tankar! Och gölliga barn! Fänks!

2013-03-26 @ 08:38:38
Postat av: mb

21:årig student som tar examen till sommaren. Jag är både rädd och förväntansfull på att komma ut i "verkligheten" med att försöka hitta ett jobb och allt vad det innebär. Jag har läst din blogg länge,tror jag hittade hit via ett kommentarsfält. Jag uppskattar särskilt dina feministiska inlägg, men intervjuerna med Iris är också klokrena.

2013-03-26 @ 10:04:59
Postat av: Mija

Hej härliga du. Maria heter jag, kallas Mija och har precis hittat hit. Älskar din humor och ärlighet!!
Jag är en föräldraledig fritidspedagog. Har en son som heter Vic som hittills är en sån där högvinstbebis. Lugn, smidig och nästan jämt glad. Vilket ju antagligen kommer bita oss i röven när han fyller 3 och blir trotsigast någonsin, eller en asjobbig tonåring ;P Men nu är han en gobit och jag kan ägna massa tid åt min hobby; att rita. Om du vill orkar och har tid kan du kolla in min blogg/shop mijasmakeri.se Sedär! Då fick jag in lite reklam för mig själv också! Och bara för att trotsa janteSverige lite så kan jag meddela att jag är rätt bra på det jag gör med! Fast det är klart man är bra på det man tycker är skitkul? Äta choklad är jag tex också sjukt bra på!
Ser fram emot att fortsätta läsa din blogg. Tack!!

2013-03-26 @ 18:04:46
URL: http://mijasmakeri.se
Postat av: Emilia

HÄR är jag :) lite efter, sorry för det! Men jag älskar din blogg och ibland väntar jag nästa lite medvetet för att titta in, då har jag ju så mycket mer att läsa. Den som spar, han har :)
Kram fina du!

2013-03-26 @ 21:12:59
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Tove

Hej! Tove heter jag. 32-årig göteborgska. Hittade din blogg precis och skrattade gott! Tack för det!

2013-03-26 @ 21:20:38
URL: http://tovemotivationskes.blogg.se
Postat av: Sandra.

Då ska vi se!

Sandra Israelsson heter jag för tillfället. Den 5 juli byter jag efternamn till Burström då jag gifter mig med min Alexander (och vi lovar, vi ska inte döpa vårt barn till Alexandra, även om många gett det förslaget). Nybliven sjuksköterska, egenföretagare med ljuvafoto.se, familjekär, drömmer om barn och har inte ätit godis på 12 år. Har av någon konstig anledning inga rosa plagg, älskar klumparna i slutet av yoghurtpaketet och köper mer skor än jag någonsin kommer behöva. But who am I kidding. Klart jag behöver alla skor!

2013-03-26 @ 21:22:32
URL: http://www.sandraisraelsson.blogg.se
Postat av: Sofie

HEJ, måste jag ju också säga och berätta att jag hänger en del på din blogg, jag med. Skånsk liten halvvuxen tjej på 19 år som jobbar rumpan av sig i Oslo för att sen kunna göra massa roliga grejer som att volontärresa till Tanzania till hösten. Är så där lagom naiv, cynisk, drömsk, känslig och målmedveten på en och samma gång. Släng på lite klantighet - och där är jag. För jädra fin blogg du har!

2013-03-27 @ 01:13:09
URL: http://sofieanderssson.blogg.se/
Postat av: Rickard

Haha, bläddrade igenom kommentarerna till detta inlägg då det slog mig "oj, är jag nästan ensam kille som läser denna blogg"? Det fick mig att tveka på att säga hej, men då slog det mig också att "nä minnsann, jag skäms inte av att läsa denna fantastiska blogg!".

Jag blir gång på gång fascinerad av ditt sätt att utrycka dig i text, du skriver otroligt bra! Det är det som gjort att jag fortsatt läsa, din finurlighet och förmåga att få allt att verka roligt, då blir det också roligt att läsa! Keep up the good work!

Om mig: pluggar till civilingenjör, är -88 från Skövde, känner kompisar till dig och vi har träffats några gånger. :)

2013-03-27 @ 14:05:54
Postat av: Elin Gustafsson

Tjääänare mannen. Jag ramlade in här för någon vecka sen, favoritmarkerade bloggen på 10 min.
Jag är en 20 åring tjej med skinn på näsan, stor humor och rätt känslig innest inne någonstans. Grym på att laga mat, älskar buskis, att cykla, käka glass och mitt Göteborg. Bor just nu i Paris sedan 7 månader, och sliter röven av mig då jag är aupair till en riktigt fransk (aningen märklig) familj med två tjejer på 6 resp. 8 år.
Du verkar vara en sån där skön morsa jag vill bli. (Någon gång om sisådär typ 1000 år just nu...) Men ändå. Finns gott om humor här vilket jag diggar.
Ha det fint med dina gölleungar! Kram :)

2013-03-27 @ 14:12:02
URL: http://bonjourlafrance.blogg.se
Postat av: Sofia - Neurovetare med Hjärnan full av Barnkläder & Inredning

Nej nu ska väl jag också ta mig i kragen och skriva en rad eller två!

Sofia heter jag och har faktiskt skrivit lite med dig förr. Det var på Familjeliv i början av både din och min andra graviditet. Sedan lyckades jag fucka bort lösenordet till Familjeliv och efter det har vi inte hörts. Dock har jag fortsatt att följa dig här (utan att lämna ett enda spår - dåligt jag vet!). Men nu så! :)

När vi skrev så bodde jag i Skövde (och hängde med vår gemensamma vän Pyttianna, fast det gör jag såklart fortfarande) men nu har jag flyttat till min kära hemstad igen.

Hur som, Anna har tjatat på mig att skaffa en blogg så nu har jag gjort det, och då tänkte jag att jag kunde höra av mig till dig igen! Jag vet ju själv hur roligt det är att följa bloggar med jämngamla barn och våra är ju nästan exakt lika gamla båda två.

Hur som, hoppas du har det bra, det har vi!
Kram

2013-03-27 @ 14:39:13
URL: http://sofiashem.se
Postat av: Elin

HEJ!
Föll för de kortfattade berättelserna ur vardagen med tillhörande illustrerande bilder. Så enkelt, så bra! Hittade från iekw's länk. Flyttat hem till borås igen efter några år i norrland student. Tig även med mig en norrlänning hem eftersom han bidrog till att vi skulle bli en till. Så roddar nu en 6-månaders Kerstin som är crazy & redan kryper & klättrar (!). Just nu dessutom en bonus-5åring. & då, med ett större barn som inte tillhör den vanliga vardagslunken, är det extra underbart att få ta del av andras overallsbråk & annat icke-motheroftheyear-nominerande. Så jag kommer fortsätta läsa.
Som någon före mig redan konstaterat är det rätt svårt att hitta beskrivningen på sig själv; jag skrev direkt om Kerstin & fick sedan gå tillbaks & lägga till om mig själv. Men det är väl så det är, de tar liksom upp en själv. & det är ju så det ska vara.

2013-03-27 @ 21:46:24
Postat av: Linnéa

Hej! Är en tjej på snart 12 år. Går i skolan och på fritiden spelar jag fotboll, sjunger, tecknar samt skriver en hel del. Kanske är jag din yngsta läsare, men "barnslig" är jag inte så väldigt. Jag har en bror som jag ser upp till något oerhört och som jag ibland får åka raggar bil med. Thja.. Det var väl allt tror jag.

2013-03-28 @ 07:08:27
URL: http://morotandpaprika.blogg.se
Postat av: Camilla

Hej!
Camilla heter jag, är 26 år, jobbar i hemtjänsten och på ett behandlingshem som skötare. Hemma har jag en vild liten Thea som blir 13 månader. Jag ramlade in på din blogg för nån vecka sen och sen dess ligger du kvar bland favoriter!
Ha det gött

2013-03-28 @ 17:09:48
URL: http://camullas.blogg.se
Postat av: 2-barns-mamman

Nu har jag gått och haft dåligt samvete över att jag inte presenterat mig ordentligt, skämmes på mig!
Är en 32-årig 2-barns-mamma på västkusten. Tja, du kan väl kika in hos mig nån dag ;) haha!
Här blir då jag fast i alla fall. Tack för goa skratt och hög igenkänning :)

2013-03-31 @ 21:40:33
URL: http://askmolnochrosaludd.blogg.se
Postat av: Nea

Hej på dig!
Jag hittade prcis in hit, men är säker på att jag kommer komma tillbaka igen. Jag är en 17-årig tjej som bor utanför Göteborg. Gymnasiestuderande med ingen aning om vad jag vill göra i framtiden. Galen i djur och ofta förvirrad och stressad. Men älskar på något sätt ändå livet! Typ så. Det är väl jag antar jag. Du kan ju kika in på min blogg om du vill ha fler snurriga förklaringar. Nu ska jag kika igenom ditt arkiv.
Ha en bra dag!

2013-04-01 @ 13:36:17
URL: http://palomitas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback