En helt ovanlig onsdag.

 
Dagen började med snö och slutade med tårta. För det är 13 mars och för 26 år sedan, exactamente, föddes bästemänniskan Jocke. Så det hat vi firat, trots snön.

 
Paketen han under dagen mottog innehöll en Hultsfredsbiljett och en teckning av "Pappa som spelar bowling och vinner pris". Bra grejer liksom!
 
Själv skulle jag bjuda min favoritkarl på krubb på fancy lunchresturang dagen till ära. Men allt barnvagnsvänligt var fullt så det blev spagetti på Harrys istället. Not so fancy at all... Men han mumsade i sig en tallrik carbonara utan minsta antydan till missnöje så jag får ge mig själv godkänt ändå. Pjuh!

 
Nu ligger vi och jäser i soffan efter gräddmarängstårtan med både vaniljkräm och nutella mellan bottnarna och godis ovanpå. Iris fick välja och kombon blev faktiskt förvånandsvärt bra. Men det är klart. Blandar man bra med bra med bra och slänger på lite bra kan det ju inte bli annat än just jättebra.

 
 

Kommentarer
Postat av: Trees, mamma i London

Asså, älska din blogg!!! Charmig som sjutton. Och din header lika så :)

2013-03-15 @ 22:06:49
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback