Kalla mig ytlig, kalla mig dum. Men kalla mig också lite smart.


Var inne och surfade lite på ferm livings hemsida nyss
. Ajaj. Ett så starkt habegär väcktes innom mig att jag nästan fick bända bort höger pekfinger från musklickaren när dessa saker på nått oförklartligt sätt hamnat i min "kundkorg" och pilen stod mot KÖP. 

Hela tjotabalängen hade gått på några tusingar, och några tusingar att lägga på sånt här har jag inte. Tyvärr, hur gärna jag än skulle haft det. Så nu ska jag välja ut en grej och UNNA mig den, när jag tycker jag gjort något riktigt bra framöver. Det låter väl som en hyfsad plan att sätta inredningsmonstert på diet?

/vill ha'arn'


Kommentarer
Postat av: J

Jag säger bara ÖNSKELISTA! Diskret hänvisning till bloggen i bröllopsinbjudan? :D

Svar: Haha! Bra idé! Men vi har tänkt att önska oss bidrag till en Australien-Nya Zeelandresa nästa vinter i bröllopspresent. Tough choise... ;)
OPROFESSIONELL

2013-01-21 @ 19:46:06
Postat av: Anna

SHEITZE! *knappar in på länken dirr*

Svar: KÖP INTE UPP INTE MINA GREJER! ;)
OPROFESSIONELL

2013-01-21 @ 20:20:58
Postat av: Malin

Älskar, älskar, älskar! Ferm-Living är en storfavorit här hemma sen vi upptäckte märket för tre år sedan i tapetbutiken. Men det blir på tok för dyrt! De förvaringslådorna är tok-snygga och vågar inte ens kolla in priset!

Men absolut ska du ha en sån belöningspresent. Jag ger alltid mig själv en sommarpresent. Något jag velat ha länge som inte behövs men vills ha. Det är toppen!

Sen har du kanske en önskelista att fila på till DEN kommande dagen! ;)

Svar: Ja! Lennon har väl Ferm Livings urtjusiga trädtapet eller hur! :) Galem mycket fint.Sitter och fnular på att köpa väggdekorationerna i form av små regndroppar i cerice och svart till Iris rum också... SÅ fina.

Presenter till sig själv är nästan det bästa. Vi har ju tänkt att önska oss bidrag till en Australien-Nya Zeelandresa i bröllopspresent, men annars hänvisar jag till ferm livings onlineshop ;)
OPROFESSIONELL

2013-01-22 @ 01:31:08
URL: http://lennonsroom.wordpress.com
Postat av: Malin

Du, inte har du väl missat att Ellos börjat sälja Ferm? När de har sina finfina varumärke och heminredningsrabatter så kanske du kan fynda hem dem därifrån!

Svar: Oj hade ingen aning! Men: VAD HAR HÄNT MED ELLOS!? Har ju liksom dragit från typ 0 till 100 på några månader. Love it! :)
OPROFESSIONELL

2013-01-22 @ 14:49:20
URL: http://lennonsroom.com
Postat av: Karin

Jag veeeet, älskar också Ferm Living! Edith har också den gulbruna trädtapeten, bara det att vi inte fått upp den på väggen än... Men sjukt fin är den och vill typ ha alla kuddar och grejer också. Tycker absolut du ska unna dej (minst) en grej, nu när du varit sjuk och allt. Att få shoppa lite kan få vem som helst att friskna till lite :)

Svar: Haha. Är också sån. Har en rad pojekt som liksom ligger fraaaaamför mig ;)
Tack för att du stödjer min tes! Lär bli nått, så fort jag bestämt mig för vad! ;)
OPROFESSIONELL

2013-01-23 @ 08:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback