Förnedring på bästa sändningstid.

Det är fredagskväll och som vanligt bänkar sig familjen framför På Spåret och vässar geniknölarna.

Fast varje gång programmet är slut ligger förnedringen som en blöt filt över soffan. Vi känner oss som två spån. Fasen, ska man verkligen kunna vad bilmärket Cadillacs grundare hette i förnamn eller hur 16:e raden i nån Karin Boyedikt lyder? Ja men typ så svårt är det! Det är faktiskt inte så kul när jag känner mig som jag bott under en sten de senaste 78-åren fast jag faktiskt bara är 24 och rätt smart och allmänbildad. Ibland. När jag spelar TP... ...mot Iris.


Kommentarer
Postat av: Elin

Du tog orden ur mun på mig.

2013-01-13 @ 10:06:15
Postat av: Lillgarden

Det är SÅ svårt och nej man kan inte sånt ;) Inte här hemma iaf... haha..

2013-01-13 @ 10:09:21
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, men det går upp och ner med På Spåret. I fredags spöade vi lätt Dick Harrisson från tv-soffan och kunde leverera Luuks skämtsamma repliker innan han ens sa dem. I alla fall urban farming. Bara urban farming. Oavsett: hade världens flow!

Andra gånger känner man sig korkad och ytlig för den enda frågan man kan är om parfymmärken. Men jag kunde det bannemig bättre än dom i burarna.

2013-01-13 @ 12:48:20
URL: http://iekw.hanapee.com
Postat av: Hanna (hannsaplast på instagram)

blir så lycklig när någon mer än jag kolla på På Spåret, mina kollegor kallar mig pensinär och dom är ändå 30 år äldre än jag är. Fick ihop 19 p i fredgas, men det är för att min sambo kan mycket om det mesta. Jag kunde en musik fråga.

2013-01-13 @ 20:44:11
URL: http://gruffaloflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback