Dagen vi tappade allt.


Ja det är som det låter. Idag har vi ägnat hela dagen åt att tappa diverse grejer. Ett urval av vad vi tappat såhär långt:

- En vas tulpaner (Ian, eller snarare välte)
- En vante (Jag, favoritparet dessutom)
- Ett fat nyrullade chokladbollar (Jocke den klumpedunsen)
- En iPhone (Iris, men den är oskadd)
- En glas mjölk (Iris, jag tror det var lite med flit)
- En tallrik yougurt (Iris, jag VET att det var med flit)
- Förståndet (Jag)

Men värst av allt,
- Massa poäng i Quizkampen! Nooooo! Så om det finns någon vänlig läsare som genast vill gå in och utmana mig och plocka lätta poäng går jag föga överraskande under namnet "oprofessionell" även där. Seså! In med er och utmana mig! Jag är redo.



Kommentarer
Postat av: e

Det där med förståndstappning känner jag helt klart igen.

2013-01-30 @ 17:20:40
URL: http://destruktion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback