Ett budgettips för Mini Rodini-frälsta!


Mini Rodini är ju det bästa barnklädesmärket en skådat. Alltså inte bara det bästa, utan det ABSOLUT BÄSTA NÅGONSIN. Tyvärr kräver det så mycket av min månadsbudget att det känns oerhört avlägset att klä barnen uteslutande i MR. (Visst äger vi nån tröja här och nått rea-fynd där, men inte mer).

Men så när jag suttit och dregglat flertalet liter över det här makalösa stycket ytterkläder i typ två månader,


sprang jag på den här rackaren på H&M igår. Snarlik va? Och ynka 149kr dessutom! Och ja, den är mer gul och mindre brun på riktigt. 




/tipsarn



Kommentarer
Postat av: Karin

Hehe vi har samma smak märker jag, jag suktar också efter den där jackan men ack va dyr den är.. Får kanske spana lite på HM istället då.. Gult är så fint.

2013-02-25 @ 10:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback