VINNARE & NY TÄVLING!


Jepp. Tävlingen om ett finfint kit med valfria babyprodukter vi hållt tillsammans med vår podsponsor Esska är nu avgjord. Vinnaren skriver:


Grattis till vinsten Lesthi och hoppas att din vän med en liten nyfödd kan få mycket glädje av den. Vi kontaktar dig med mer information.

Och till alla er andra som deltog utan att vinna: Upp med hakan - här kommer en ny chans till vinst direkt! Reglerna och priset är samma som förra gången. Ni kommer säkert ihåg, men för säkerhets skull drar vi det snabbt igen. Kommentera det här inlägget med informationen att du är med och tävlar tillsammans med en kort motivation om varför du vill vinna (glöm inte att lämna din mail). Du kan dessutom tävla på vår facebooksida och via instagram (jag hittas på @oprofessionell2).

Du kan tävla till och med den 22 december. Lycka till!




I samarbete med Esska.

Kommentarer
Postat av: Lesthis gothworld

Hej, jag försökte mejla er men det stod att e-mailen inte finns? O.o

Svar: Hehe. det var för att jag skrev lite fel. Sorry! Men nu mailar vi dig istället :)
OPROFESSIONELL | allmänt awsome

2013-12-16 @ 15:52:20
URL: http://lesthi.blogspot.se/
Postat av: Jess

Jag har en underbar liten son som tyvärr inte är så glad i mat. Vi kämpar mkt med detta och kanske skulle lite nya bestick, tallrikar och annat kul från esska kunna locka honom till att gilla mat lite mer:)

2013-12-16 @ 17:28:09
Postat av: Elli

Får man även som förra gången vara med här och på moasblogg? Hoppas de så slänger iväg min motivation , vi gillar att tävla! Som sagt vi är både stora fan och konsumenter av esskas produkter så med ett presentkort på 500 kr skulle vi kunna shoppa loss till våra två matglada och kladdiga ungar!:)

Svar: Givetvis! Ni får tävla överallt :)
OPROFESSIONELL | allmänt awsome

2013-12-17 @ 18:47:53
Postat av: Rebecca

Försöker vinna den här supervinsten en gång till dårå med ett slående rim:
Jag har en son som ständigt tappar
sina förgrymmade älskade små nappar
Har nu inga nappar i nattens mörkaste timma
Har en mamma så desperat att hon måste rimma
Så hjälp oss att få en fridfull jul i år
ett presentkort på nappar är det inte mycket som slår!

*bockar och bugar och håller tummarna något frenetiskt*

2013-12-18 @ 21:48:21
URL: http://popfroken.wordpress.com
Postat av: Malin

Hej
Jag vill vinna detta för att kunna ge till min kusin som är 19 år och väntar sitt andra barn.Båda Fōräldrarna studerar s
å jag tror de skulle uppskattas
a detta

2013-12-21 @ 07:27:57
Postat av: Jenny Sjöberg

Nu är vår hemlighet avslöjad - japp, vi ska ha barn igen i sommar. Så nu börjar vi samla till det nya tillskottet. Mycket får väl gå i arv, men dessa fina babyprodukter skulle ju komma väl tillvändning! Lite nytt till den nya. :)

2013-12-21 @ 12:54:02
URL: http://jennyjon.bloggplatsen.se/
Postat av: Maria, mamma till Leo och Max

Åh här ska tävlas!
Jag är en fattig student med två underbara kids på 3 resp. Snart 1 år gamla. 3åringen är inne i väääääärldens trotsperiod så både jag & sambon snart inte har något hår kvar pga allt slitande i det av ren frustration. Lilla soon to be 1åringen lullar runt & ska snart börja på förskola, hur fort växte han upp egentligen?!
Han skulle iallafall behöva lite mer nappar & andra bra grejer & esska råkar vara favoritmärket så det skulle vara en perfekt present till honom eftersom han fyller år den 10 januari.

Så, vi håller alla våra stora & små tummar för en vinst!

Kram& stort tack för en underbar blogg & podd!

2013-12-21 @ 13:45:00
URL: http://www.marythemamster.blogg.se
Postat av: Emmelie

Pank julklappen är ju räddad om man vinna detta till syrrans magen kommer julen att va räddad passa perfekt hoppas hoppas hoppas

2013-12-21 @ 19:02:55
Postat av: Evilina

Detta vore ju toppen att vinna till yngsta tillskottet som precis ska få börja smaka mat. Hitills har vi två skedar och de räcker inte långt gar jag insett.

Så nu håller jag alla tummar och tår.
God jul!

2013-12-22 @ 11:01:59
URL: http://peanutandbean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback