Nu säger jag det fan:


Våren är här! Och vänligast, lyncha mig inte om nu våren vänder i farstun pga lagen om allts jävlighet och mitt vågade uttalande, tack!

Så vem har haft tid att sitta vid datan och uggla när en istället kunnat låta solen varmt smeka kind och hjässa? Ja, inte jag iallafall och det är också förklaringen till att det ekat lite tomt här inne idag.

Men för att blidka er, o trognaste läsare, bjuder jag på en Inatagrambild från dagen. Skåda denna förtjusande lelle gulle-gubbe. Och pila sedan in på Insta och följ mig där för dagar på språng. Knappa in: oprofessionell2 och - VOILÁ!


Kommentarer
Postat av: Melanie

yes igår invigde jag conversen, nu är det vår!

2013-04-04 @ 07:29:59
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback