New fang.



EVENING Y' ALL!

Här kommer visst ett något oplanerat inlägg om annat jag fixat med under dagen.

Det blir nästan alltid så här när jag sitter och pluggar en hel dag. Muspekaren vandrar planlöst iväg in på diverse andra hemsidor är studentsidan på min högskola.
Oftast till sånna med inredning på. Eller barnkläder. Eller statusupdateringar.

Idag fick inredningsidorna sig ett besök
, eftersom jag går i planerna på att inreda vår balkong mysigt. Ja, balkongen tänkte jag. Den MÅSTE jag ju rå om och det får man pusa pluggandet för... Sagt och gjort. In på sida med balkonggrejer och kika.
Men hux flux satt jag och tittade på annat, som på köksprytlar... Hooooppsan!
Men till mitt försvar har jag att säga att jag mycket länge länge önskat mig snygga köksatteraljer att pimpa upp vårt crib med. Så jag tillät mig att kolla lite. Ganska lite... Rätt mycket. ÄÄH! Jag kollade massor på köksprylar och skäms inte för det!

När det kommer till kök är jag inte alls sådär puttenuttigt och sockersött Leila Lindholmaktig som är så förbannat inne nu. Inte alls. Jag vill mycket hellre köra på nått eget etno-natur-hopplock. Typ som såhär.




1. Lampa 599 kr, Åhlens
2. Salladsbestick 160 kr, Afroart
3. Tallrikar 39 kr resp. 49 kr, Lagerhaus
4. Bunkar 39 kr, Åhlens
5. Mortel 250 kr, Åhlens
6. Rotborste 49 kr, Afroart
7. Glas 45 kr, Afroart
8. Vinglas 5 kr, IKEA



Kommentarer
Postat av: Emilia

Såna vinglas från Ikea har jag. Jag ÄLSKAR dom! Billiga, snygga, sköna och dricka ur och ja.. Helt perfekta helt enkelt ;)

Kram på dig

2012-05-23 @ 16:15:09
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback