Song for sunshine.

God afton, sena vänner.

Nu har jag varit riiiiiktigt jävla dålig på det här med att hålla igång bloggen. Men det kan bero på att sommaren funnit sin väg även hit, till den skaraborgska avkroken Skövde. Hela helgen, nåja nästan, och början på veckan har badat i sol och värme och fågelkvitter och fjuniga, varma barnlockar som gnistrar och mammor (läs jag) som pustar i solen och har problem med att jeansen både kännts både trånga och varma.

Men njutit, det har jag gjort, och planerar att fortsätta med ett bra tag framöver.

Idag, njöt jag till fullo, sånär som på min tjocke-bok om marknadsföring som skulle läsas, på balkongen i solen.
Det är det fina med att plugga, mycket tid för hemstudier - och vart man då väljer att insupa kunskapen är fritt.




Är det en badboll?
Nä, det är bara jag som solar mig.


Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag tror att denna fråga har kommit upp här tidigare, men jag kommer dock inte ihåg svaret om så var fallet... typiskt mig egentligen.



Är det du som är med i introt till Big Brother?



Ha en fin dag!

2012-05-03 @ 10:10:27
URL: http://andreagunnarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback