Photo a day - letterbox.



Brevlåda.

Själv har man ju bara en såndär trist springa i dörren där räkningarna slängs i och sprids över hela golvet, som ett långfinger från posten. Men den här godingen sitter fast på finaste Sanna och Jespers nyköpta gård, som jag förövrigt är så glad för att de fått men samtidigt så innerligt avundsjuk på.

Varje gång jag är där vill jag bara skria: - Jaaaag vill också haaaaaa! Jag vill, jag vill, jag vill, jag viiiiiiill! Och lägga mig ner och skrika och stampa med fötterna (tänk bortskämd 3-åring i affären).
Men nu fick jag en brevlåda. Det är inte illa det heller.


Kommentarer
Postat av: Cilla

Mysig bild, man blir glad av den!

2012-05-21 @ 14:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback