Let the sunshine in.

GOD MORGON,

Åå. Vissa dar alltså. Vissa dar börjar så otroligt bra att man bara vill ställa sig framför fönstret och sjunga som Army of Lovers gjorde då det behgav sig: "LEEEET THE SUNSHINE IN, LEEEEEET THE SUNSHINE IIIIIN, THEEEE-EEE SUUUNSHINE IN!" 

Idag är inte en sådan dag. Inte alls. Inte ens lite. Gråmulet, kallt, redovisning kl. 10 och Jocke VAB-ar lillfjun som blev dålig i helgen. Stackars liten ligger och hostar och snörvar i sin säng i detta nu. Hostar så hela 13-kiloskroppen hoppar upp och ner på madrassen. Finaste fjun - bli frisk idag.

Nä. Nu hinner jag inte sitta här mer. Måste välja ut en representabel klädsel, vilket är svårt då magen liksom vill sticka ut under alla tröjor. Inte alls snyggt och absolut inte representabelt. Stå där och visa magen iför helklass. Nä du tack. Så - in i graderoben och gräääääv.

Önska mig lycka till. Både klädmässigt och redovisningsmässigt.

Vad jag ska prata om? Kul att ni fråga! Jag ska prata om transportpolitiska mål, investeringar i infrastrukturen och styrmedel som kan påverka godstrafiksföretagen i Sverige.
Det är faktiskt rätt intr...
Hallå?
Hallå!
Amen va fan...
Sluta. Det är inte kul...
Men sluta då!
Vakna!
MEN VAKNA DÅ FÖR I HELVETE!

...



Kommentarer
Postat av: Augustifamiljen

Tokfin bild! Hoppas transport..det-där-du-skulle-redovisa-om gick bra också :)

2012-05-15 @ 21:50:09
URL: http://augustifamiljen.blogg.se/
Postat av: Fanny

Älskar dina bilder. Alltid en så bra stämning i dem <3

2012-05-16 @ 16:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback