In the summertime.


Medan jag svettas framför datorn med tentapaniken i halsen,
kan ju ni få roa er med ett par sommarbilder.

Iris älskar värmen och kastar av sig skorna och sätter av barfota över gräset.
Jag är övertygad om att för hennes del blir den här sommaren helt ljuvlig.
Tänk dig själv sommaren då man var två år, den innehöl säkert en himla massa skrubbade knän, svettvarmt fjunhår och massa massa massa isglass och bad. Inga större problem och inga stressande planer.
Bara njuta, och vara och känna.




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vilken sommarkänsla du bjöd mig på! Å första bilden - den är magisk!! Jättefint ljus! Är den från istagram? :)

2012-05-24 @ 15:53:50
URL: http://rrrebeca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till med tentan! :D

2012-05-24 @ 15:56:56
Postat av: Carro

Håller med dig om känslan av att inte ha någon stress och bara kunna vara i nuet, det är något som verkligen hör till barnen. Men idag har jag haft stunder av detta, jag har suttit i en stol och tittat på mina barn när de har sprungit i vattenspridaren, då var alla måsten någon annanstans.... ha det gott!

2012-05-24 @ 20:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback