Beredd på allt.

Föresten!
För intressearde närstående, andra preggos och allmänt nyfikna bloggläsare kommer här mina MVC-siffror för dagen.


Lilla nyas siffror 22/5 -12:

Vecka: 28
SF-mått: Imponerande 29 cm! Här växer det som fan och BM konstaterade med kvittarnde röst: 
- Jaaa-aa men oj hahaha! Här ser vi kanske en bebis som väger ett par tre hekton mer än storasyster!
- Låt inte så jävla glad! Ville jag tjuta, jag hade problem med Iris 3250 g, vad ska jag inte ha med den här klumpen? VA? VAVAVAVA?
Men jag höll tyst och hoppas in i det sista att siffrorna inte varslar om super mega gigant baby.
Blodtryck: Nått jag inte minns, men rätt bra var det.
Vikt: Fortfarande stadigt uppåt.
Lilla nyas hjärtslag: 132 slag/min
HB: 108, alltså rätt dåligt. Måste äta mer järntabletter. Eller jordgubbar. Smack!
Kisseriprov: citat BM: - Bra! Fantastiskt! Utmärkt! (alltså, denna fascination för kiss...?)

Även denna gång klart godkänd.




Kommentarer
Postat av: Sanna - en svart ko ger också vit mjölk

Åh, instagram grejen måste jag osså ha!

2012-05-22 @ 21:07:29
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Postat av: Augustifamiljen

Hade också SF-mått på 29 i den veckan.. och gått stadigt uppåt sen dess. Gud hjalpe mah, säger jag bara! Lilli vägde ändå 4026 när hon föddes liksom :/



Apropå TSOOL; Klart ni ska komma till Piteå, vore ju askul. Vi bor typ 500m från grindarna, så jag kan köra dig i skottkärran ifall du råkar vara så framtung att du inte kan gå vid tillfället :) Enda nackdelen med att vara så nära förlossning är dock att vi behöver åka ytterligare 8 mil om vi vill föda på lasarett, så du kan ju tänka över beslutet både en och två gånger innan ni bokar nåt. Ett tips ba ;)



Kram!!

2012-05-23 @ 12:15:44
URL: http://augustifamiljen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Bild på magen då? Yes plz :))

2012-05-25 @ 00:27:48
URL: http://pickadoll.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback