No one knows.



åh.


Jag hade tänkt att skriva tack för all hjälp i klänningsinlägget, samt visa på vilken bit tyg pengarna lades på tillslut.
Men nu är jag så trött, så pösig och så mätt att jag inte absolut, för mitt liv, inte orkar.

Men imorgon - då får ni banne mig se!
Nä, sluta tjata.
Jag tänker inte visa idag.

nej
nej
nepp
nehä
nej
nä-hä-häää
nej
no
NEJ
nix

ALLTSÅ FATTA VILKEN CLIFFHANGER JAG LADDAR UPP MED HÄR!
Nu kommer ni ju inte kunna sova på hele natten.
Bara vänta in morgondagen så ni kan rusa till datorn och klicka UPPDATERAUPPDATERAUPPDATERAUPPDATERAUPPDATERA i all evinnerlighet - ända tills jag behagar att visa er.

Hihihihihihihihihihihihihihihihihihihi!!!! Det är jag som bestämmer! All makt åt Tengil MIIIIIIG!!!

öh.

- sa jag att jag var trött?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback