Lose yourself.

buäääh!
Jag vill en gång för alla bara erkänna att jag har dålig karaktär. Framför allt dålig karaktär när det gäller att plugga.

Sätter jag mig framför datorn är allt frid och fröjd i typ 20 min. Sen börjar tankarna fladdra. Man blir sugen på att läsa bloggar istället för tunga psykologitexter. Man känner för en promenad istället för att sitta still på en hård skrivbordsstol. man känner för att titta på ett avsnitt ur någon TV-serie istället för en webbföresläsning i retorik. Fan, det är hopplöst! Jag behöver hjälp!

Karaktärshöjande pluggtips mottages med varm hand!
/desperat



Kommentarer
Postat av: D

Du är ju så snygg så man kan dö allså! När klippte du dig? Håret blev ju jättebra!! :) Iris har värsta snygga mamman! :D

2012-01-18 @ 12:14:56
URL: http://www.littlemisswitty.com/
Postat av: Pyttianna

Snygg du är i håret!! :)



Kram!!

2012-01-18 @ 12:50:13
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Plugg-master

Pluggtips av master:



* Försök plugga utan datorn. dra kopior och sätt dig i ett annat rum.

* Lyssna på (lugn) musik på CD, och ha lite gotte i närheten.

* Ta rast varje två timmar. Gå ut och gå tex.

2012-01-18 @ 14:29:37
Postat av: Anonym

Jag är lite kär i dig. Det kanske hjälper inte hjälper dig med plugget men jag tyckte du borde veta...



/hemlig

2012-01-18 @ 16:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback