Such great heights.

Fredagskänslan ligger som en mysig varm hand över min rygg. Som beröring från någon du tycker mycket mycket om.

Ja, vad säger man. Vad tråkig och förutsägbar jag känner mig, och jag suddar ut orden "Härliga, härliga fredag!" och skäms lite för att jag tänkte använda dem. Jag har inte bloggat på några dagar "för att få inspirationen åter", och så väljer jag ett ämne så blassé som fredagen bra varande. Jag hade lika gärna kunnat skriva om vädret. Men ändå.
Jag skriver. Och jag skriver något positivt.

På måndag börjar jag plugga igen. Marknadsföring. Retorik. Och en kurs i Kulturjournalism. Jag ser fram emot det. Verkligen. En kurs som bättrar på CV:t lite. En som är nyttig att ha  med sig. Och en, bara för intressets skull. Känns som en vinnande kombination.

Och helgen känns åter som en riktig helg. Lov i all ära, men det blir segt i längden. Jag mår inte bra av att inte göra någonting. Hjärnan ligger som en blöt disktrasa i huvudet och väntar på att åter få tas i bruk.

Så på måndag kan ni räkna med att få se och höra betydligt mycket mer av mig.

Kommentarer
Postat av: Jutti

OO vad jag älskar din blogg! den är jättebra och du skriver så vackert!

2012-01-14 @ 11:20:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback