Sometimes the blues is just a passing bird.

Hallå!
Oj, vad manisk jag ser ut.
Men det är väl så det blir måndag morgon när man försöker se glad ut.
Det blir till att stelt stirra in i kameran och visa tänderna lite
i vad man tror liknar ett leende men som visar sig vara en grimars.
Ja, jag försökte iallafall. Ni får ge mig det.

Helgen har varit bra. Kall men bra.
Vi har åkt lite pulka. Ätit massa god mat. Inte vunnit på travet.
Vi har också familjehängt med de storta delarna av våra ursprungsfamiljer,
planerat inför kommande upptåg och kalsat lite.

I veckan väntar spännande uppdateringar här inne, det kan jag lova er.
Det väntas också en hel del gnäll angående min skolgång, lite foto och lite pyssel.

Det låter väl som vi har en hyfsat bra vecka framför oss kära läsare?
Ni kanske till och med har några önskemål om bloggämnen?






Kommentarer
Postat av: En som läser

God morgon!



Jag vill läsa mer om hur du är som vardagsförälder. Iris rutiner, vad ni äter, om du vill skaffa fler barn osv. sånt där lättsmält lull-lull som andra kanske föraktar, det ÄÄÄLSKAAAR jag :)

2012-02-06 @ 10:08:31
Postat av: Rebecka

Hoppas du får en bra måndag!



Vill också läsa liter mer barnprylar. Och kanske om lite hemliga drömmar och saker man inte vet om dig. Och så skulle jag också jättegärna läsa lite mer om din feminism.

Kram!

2012-02-06 @ 14:41:57
URL: http://rrebeckablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback