Om min plånbok bara hade lite färre begränsningar,


hade nog tomten bringat följande i sin säck till jul.


1. Dockskåp, Ferm Living
2. Doktorsset, Play2Learn
3. Trumma, Kalikå
4. Bäddset, HM Home
5. Kattcape, Mokkasin

Doktorsetet har jag köpt.
Dockskåpet får ersättas av Villa Villekulla,
och kattcapen ligger och skaver rätt nära ett hemklick.




1. Lekfilt, FineLittleDay
2. Bumbo, Bumbo
3. Plåtask (perfekt för nappar), Favoritsaker
4. Klädset, Littlephant
5. Skallra, Barefoot via Modelmini

Kläder och Bumbo inhandlade.
Skallran som sys av kvinnor på Sri Lanka,
och genererar pengar åt byn, känns också befogad ett köp.
Resten får nog bero.





Kommentarer
Postat av: Malin

Var är din önskelista? Glöm inte mammaklappen! :)

Hur gör du de fina collagen?

2012-12-04 @ 18:28:24
URL: http://lennonsroom.wordpress.com
Postat av: Annie

Du har excellent (hur det nu stavas?) smak du :):)

2012-12-04 @ 19:21:46
Postat av: Vera

Men shiiiiit sikka urtjusiga grejer! Hur hittar du allt? Jag surfar liksom bara på de kända sidorna när jag ska handla till grabbarna, och där hittar man ju inget sånthär alls... :/ ska klicka på dina länkar så kanske jag med kan hitta lite mer jag gillar. Tack för inspon!

2012-12-04 @ 19:29:33
URL: http://veralivet.blogg.se
Postat av: Sonyá

Säljer dem Littlephant kläder på Lindex???? Det har jag helt missat. Vilka storlekar finns dem i?? Min tjej har strl 110???

2012-12-04 @ 19:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback