Dagens bravader.


Den här dagen började med att jag sov längre än Iris? Öh, igår somnade hon om och idag sov hon länge äm mig? Är hon sjuk? Personlighetsförändrad? Utbytt? Nä. Säkert nån "fas". Det är det alltid. Sen stressade vi till dagis. Kl.09.10 slängde jag in henne i tamburen. Vinkvink.

Efter det traskade jag och lillebror till affärn och köpte oss var sin lussekatt. A eller jag åt ju upp även Ians, men i tanken var den till honom och den kan säkert resultera i lite saffranssmak på mjölken så han ska inte klaga.

Men det gjorde han ändå, för runt 11 knycket bröt stora skriket ut och mellan då och nu har han typ inte varit tyst en millisekund, vilket inte alls är likt honom, lilla filbunken. Så mycket gjort har jag därför inte fått idag. Några julklappar inslagna och en låt önskad till musikhjälpen. Inte mycket mer.

(Delta i min insta-utmaning och önska en låt varje dag genom att smsa 50 100 eller 200 följt av din önskelåt till
72999 för alla barns rätt till rent vatten)

Ikväll håller vi oss hemma eftersom Jocke ska iväg och jag därmed lämnas ensam med skrikarn och trotsarn. Kul............................... Jo, men det blir nog bra. Jag har ju övat så att säga. 

Men vi hörs. Hej.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback