Be cool - stay in school.


Prisa allt vad föräldraförsäkringen heter och möjligheten vi svenskar ges att vara hemma med våra barn, men nu har jag minnsan skickat in en sen anmälan till fortsättningskursen i Marknadsföring jag slet med i våras, och hoppas alltså att även denna vår kantas av marknadsplaner och SWOT-analyser. Suget tändes efter att Johanna, kursare och BB-kamrat (!), frågat om jag anmält mig än. Spontan reaktion: Inte än - men snart ska du se!

Och klicketiklick - skicka, så var en anmälan fixat. Nu hoppas vi bara att antagningsansvarig minns mig och mitt toppbetyg jag kirrade i våras och bereder en plats åt mig.






Kommentarer
Postat av: J

Gött- men- kom och bli min student istället!

2012-12-21 @ 15:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback