Jag vet vilken dy hon varit i.

Ja, hej.

När man ränt runt högskolebibloteket tre varv, frågat två studenter och en biblioteksansvarig om hjälp i jakt på en bok med Marknadsföring som innehåll, utan att hitta den, kan det lätt bli så att man att man känner sig lite dum.

Har man dessutom missuppfattat författarens namn och stenhårt menat på att den är skriven av MAGNUS Uggla istället för HENRIK Uggla är det där med dumheten något obligatorisk.

Ibland skrattar jag åt mig själv, tycker att det inte är så farligt att göra bort sig.
Men idag, då skäms jag å mina vägnar.


/tanklös & boklös



Kommentarer
Postat av: Rebecka

HAHA! gulliga du :)

2012-04-11 @ 14:14:27
URL: http://rrebeckablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback