Ask me how I am.

LYSTRING! LYSTRING!

Den stora dagen är här! Nu har ni chansen att ställa mig mot väggen och klicka hit de ni alltid velat veta om mig! Luktar jag gott? Vilken är min största dröm? Vad heter Iris i mellannamn eller hur skäggig är egentligen Jocke?
Det är bara fantasin och er vilja att använda tangentbordet sätter gränserna!

Jag har fått så himla mycket fina, roliga och kreativa frågor i mitt kommentarsfällt i takt med att ni läsare växer i antal. Jag älskar era frågor, men känner att jag är skitdålig på att svara på dem. Dumt av mig... Jag skäms.

Så nu tänkte jag att vi kör ett REJÄLT frågeinlägg! Ni skramlar ihop ett gäng frågor och jag lovar, med handen på hjärtat och en högtidlig min, att svara på dem och de jag tidigare fått (en del av dem är ju hela inlägg i sig). Dessutom länkar jag de frågeställare som ställer de klokaste och bästa frågorna. Låter det som en bra deal?

Så nu får ni fan leva upp till namnet "Nätets bästa läsare", som jag har på er och överösa mig med frågor, små undringar och roliga uppmaningar. Ok?

Jag är sjukt nyfiken på vad ni vill veta om mig!


/eder oprofessionell




Vad fan lyssnar hon på och varför i allsindar har hon mössa på inomhus?




Kommentarer
Postat av: Camilla

ÅÅ vad roligt med frågestund! Jag undrar hur gammal du är, om du har några speciella fobier och hur många barn du vill ha i framtiden? :) Och så undrar jag också vad det är du läser till? Du skriver mycket om det men inte vad du ska bli? :)

2012-04-23 @ 18:24:02
URL: http://camillaedlund.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Tja! Vad längrar du mest efter som gravid? Förutom bebisen alltså! ;)



Puss

2012-04-23 @ 19:57:48
Postat av: Anouk

Hur länge har du o karln varit tillsammans och hur träffades ni? Vem "var du" innan du blev mamma och hur tycker du det har förändrats?

2012-04-23 @ 20:05:51
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Karl G

Kan ju alltid passa på att fråga klassikern "Vilken är din favoritfilm?"....

Men viktigaste frågan kvarstår ju dock.... Ses vi på lördag?

2012-04-23 @ 20:24:50
Postat av: Em

Jag undrar om du följer några andra bloggar och vilka stora bloggare du ser som hot/inspiration?

2012-04-23 @ 21:34:53
Postat av: elin

Vilka är dina två favoritsaker att göra? om du fick välja att bara göra en av de sakerna mer i ditt liv, vad skulle du välja då?

2012-04-23 @ 22:40:05
URL: http://elinnygren.blogg.se/itsmylife
Postat av: Emma

Drömyrke?

Vad heter din senaste spotifylista?

Vilken är din favoritkrydda?

Storstad eller landsbyggd?



Så där ja. Nu fick du nått å bité í.. :)

2012-04-24 @ 08:47:07
Postat av: Patti

Då vill jag fråga vart du oftast handlar kläder, till dig och till Iris. Åså vill jag fråga om din kille jobbat som modell? Jag tycker jag känner igen honom och han har ett sånt där coolt modellutseende.



Patti

2012-04-24 @ 10:04:36
Postat av: Bibi

Vad skulle du göra om du vann/fick 1.000.000 sek?

2012-04-24 @ 11:01:11
URL: http://bibiblogg.blogspot.se
Postat av: Loreene

Om du var tvungen att välja, alltid klä din dotter i rosa klänning eller aldrig någonsin få klä din (framtida) son i det?

2012-04-24 @ 13:11:17
Postat av: Anonym

Kan du visa din tatuering? :)

2012-04-24 @ 17:46:27
Postat av: Sara

Om du ännu inte hade träffat din karl eller skaffat barn, utan var all by yourself, vad skulle du helst av allt ha gjort precis i denna stund?

2012-04-26 @ 15:44:44
URL: http://calmdowndearest.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback