Uppsnärjd i det blå.



Här är jag. Ursäkta frånvaron.... igen. Skäms på mig.

Sitter själv i soffan och klockan är över ett. Lyssnar på musik, funderar och försöker skapa nått litet. Nått som betyder nått för mig. Känns rätt omöjligt just nu. Och att sitta vaken såhär känns nu lite ovant och läskigt. Trots att jag älskar, och alltid har älskat, natten är den nu lite främande för mig. Det här otvungna uppesittarkvällarna har liksom försvunnit med föräldrarollen lite. Sover lillan, sover jag. Typ.
     Nu sitter jag här och känner mig ego. Skönt. Ovant. Busigt. Behövligt.
     Drömmer lite om framtiden. Om det förgångna. Om förhoppningar. Om fruktan.


Borde sova men kan inte.
Så jag blir nog kvar ett tag till...

Hoppas du är med mig.




Kommentarer
Postat av: Anonym

med!

2011-03-30 @ 01:57:32
Postat av: Panton

Du får inte va borta så länge!! Jag saknar dig då. vad ska jag då göra på dagarna om jag inte kan imponeras av dina bilder och texter? trist liv liksom

2011-03-30 @ 02:30:31
URL: http://whitetrashoftheday.blogspot.com/
Postat av: småbarnsmamma

Oj vad jag är avundsjuk på din kreativitet och ditt, vad det verkar, GO. Vi verkar ha barn i samma ålder och jag orkar bara med det och mitt hem, medan du orkar vara både kreativ och fyndig. Imponerande vill jag säga! Men så är du ung, stark och snygg också ;) KRAM!

2011-03-30 @ 02:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback