Instagramz för hela zlanten.


Ni har väl inte missat att ni kan följa min oprofessionella vardag live på Instagram?
Allt jag missar inte hinner posta här finns ett klick bort.

Jag finns att finna under oprofessionell2 . Himla bra sätt att få ansikten på er, bästa läsare, och hitta fler att följa där.

Men detta är ju gammal skåpmat för många av er. "Yada yada. Ge oss nått nytt liksom..." och det ska jag bannemig göra också! Nu finns min i text så hyllade sambo, tillika snart äkta man att finna bland instana.
 
Gummiband4 är namnet Joakim hittas under, och alla ni som sitter inne på en hemlig cruch på denne man klicka er dit och gör blåa knappen grön.
Eller ni som uppskattar hans texter.
Eller verkar tycka att han är en skön snubbe.
Eller bara gillar att glo på okändisar.
Eller ni som gillar skägg. Följ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback