Hänt i veckan: BILDEXTRA!



Jag blev proffssminkad. På arbetstid. Lyxen i det är snudd på obehaglig. Det kändes så otroligt kardashianskt att sätta slå sig ner hos någon som gjorde sitt yttersta för att framhäva mina bästa "looks" (OBS! Makeupartistens ordval). Men absolut - jag skulle kunna leva det livet.
 

En annan stor händelse i veckan var när vi fick upp hyllor på väggarna. Det tog oss fyra månader och flera äktenskapliga argumentationer - men nu sitter de där på strukturtapeten och fyller full funktion som sakhållare. Perfekt. Ett varmt tack går ut till svärfar. Ja, vi är 27 och 28 och får fortfarande hjälp med borr och plugg. Vi är ej personer som kallas händiga. Frågor på det?
 

I helgen var jag + kompisar ute på stadsfest. Det var kul. Lista på vad vi gjorde:
 
1. Drack öl
2. Åt mat
3. Hade kul
 
Och det var det mina vänner. 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Älskar hyllorna och vill ha exakt likadana hemma i mitt kök nu! :)

2015-09-02 @ 10:57:53
URL: http://emelie.divinemagazine.se
Postat av: Jenny Nilsson

Du är inte ensam! Vi är 27 & 29 år och ringer en kompis så fort ordet borrmaskin nämns! ✌

2015-09-04 @ 23:08:13
URL: http://nilssonjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback