En galet rolig helg!

Hej vänner! I helgen var jag i Göteborg. På schemat stod följande:
1. Chill
2. Fest
3. 8:e mars-demo

Allt var himla trevligt. Om vi börjar med chillet så bestod det av lunch på stan, second hand-shopping och hundpromenad.

 
Går vi vidare till festandet var även det kalas. Det var liksom längesedan jag dansade till klockan sex (6:00) SEX! på morgonen. Hujedamig, fick nästan en mindre livskris när vi släntrade hem i gryningen. Vem är jag? Har är det 2009 igen? Varför sover jag inte? Men sen redde jag ut det hela och kom fram till att jag är jag, året är 2015 och vår kväll hade varit så jädra najs att det bara inte hade gått att gå och lägga sig tidigare. Så det så.

 
Dagen efter (eller ja, samma dag) var det dags att höja sina röster för att höras. Vi samlade ihop ett litet gäng och anslöt oss till det betydligt större 4000-personersgänget på Götaplatsen. Åh, vad ja älskar att vara en del av något stort och mäktigt och underbart.
 
Upp till kamp liksom. Inga sexister på våra jädra gator för i helvete! Ge oss säker förossningsvård. Och lön hela dagen ska vi självklart också ha. Vad fan är det här? 2015, leverera mera.
 

Sen spurtade vi till stationen med andran i halsen och slängde oss på tåget. Väl hemma somnade jag klockan 20.15 på soffan. Och det var det hela.

PS! Till dig fantastiska bloggläsare och podlyssnare som kom fram för att hälsa och peppa. Vad glad du gjorde mig! Tack igen :)
 



 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Har ni varit och gått på min promenadrunda i Slätta damm tro?!

Svar: Haha, ja. Skarpa ögon där :) väldigt fint!
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2015-03-09 @ 14:28:14
Postat av: Johanna

Jättefina bilder!

2015-03-09 @ 17:11:22
URL: http://www.jojosmind.blogg.se
Postat av: Linnea, fotografier

Jaa!!! upp till kamp!

2015-03-09 @ 20:49:16
URL: http://phics.blogg.se
Postat av: Pyttianna

Låter som du haft en härlig helg.

2015-03-09 @ 22:34:40
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Sanna

Åh! Låter som en kanonhelg du! Kände oxå igen mig i mitt Tuve. Hisingsparken:)

2015-03-14 @ 15:09:46
Postat av: Ellen

Låter som en bra helg!

Väntar med spänning och otålighet på nästa poddavsnitt från dig och spiderchick :D har lyssnat igenom alla nu och mina transportsträckor blir väldigt mycket tråkigare utan er att lyssna på.

Hoppas du har en fin helg även den här helgen!

2015-03-21 @ 15:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback