Torsdagsträning

 
Kamrater! Imorse fick jag ett sms från Moa. Eftersom klockan var lite innan sju kom det sig så att jag fick gnugga ögonen innan jag läste det pga mycket trött. Det stod "Hann med bodypump idag!" Jag blev chockad. Hade människan gått upp typ 04.12 för att rusa iväg på ett bodypumppass innan vanligt fölk kliver ur sängen? Jag gnuggade mig i ögonen igen, och så såg jag att det stod "häng" istället för "hann" och att min kollega inte blivit komplett galen utan bara ville få med mig till gymmet på lunchen. Jag svarade ja, i ren lättnad över att min kollega ej förlorat all vett och sans.

Har sälv inte satt lillfoten på gymmet under ca två månaders tid. Det kom liksom ett väldigt långt juluppehåll mellan mig och mitt gymkort. Det märktes mycket väl kan vi konstatera. Jag fick svimningskänslor redan efter 10 minuter. Men väl på andra sidan passet känndes det bra. Om än något darrigt på hemvägen.


Efteråt rullade det stora godissuget in och jag TRÖCKTE raskt in några nävar i munnen och tuggade vildsint på det som en utsvulten viking.

Kalorier ut kalorier in, det är så jag jobbar. 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie - Lever drömmen i Paris!

Haha, ja, det brukar ju vara så. Jag älskar aldrig att träna varken innan eller under, men efter passet - ja, då är inte träning så dumt! Lite den känslan man får leva på.

Precis som kalorier ut, kalorier in. Jag smäller i mig en nutella-croissant, jag, i brist på lösgodiset...

2015-02-06 @ 10:02:26
URL: http://sockerskrin.blogspot.se
Postat av: Kajsa

Det är så en ska jobba! Kroppen i balans, osv :):)

2015-02-09 @ 07:14:49
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.se
Postat av: matilda

Ååh bodypump är så himla kul! Och jag jobbar likadant, kalorier ut och kalorier in ;)

2015-02-11 @ 23:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback