Flytta in hos mig tack

 
Hej inredningskompisar! Inför var vår känner jag inredninslusten spritta helt okontrolterat i mig. Som om jag vore Ronja Rövardotter, webbaserade inredingsshoppar var min Mattisskog och inredningslusten mitt vårskrik, typ. Synd bara att det enda som inte hakat på lusten är min plånbok. Den samarbetar inte alls faktiskt. Den kan få vara Borka.
 
Men ändå. Det är gratis att fantisera, så i mitt huvud har allt det här redan flyttat in innför våran dörr. FATTA att mitt fantasihem är läckert! 

/bygger luftslott + inreder dem
// Ljuslyktor, HM Home // Påslakan, Ellos // Kruka, Lagerhaus // Lampa, Ellos //
// Skärbräda, Lagerhaus // Ljusstake, Hemtex // Byrå, Ikea //
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Superfina grejer! :)

2015-02-17 @ 18:16:03
URL: http://makemedivine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback