Ny podcast

 


Mina vänner, vi har en ny pod!


Jag har tappat rösten igen och får röstcoachning av Moa. Bland anat en röstövning som ska skaka loss stämbanden och massera dem? Ok.

 

Den här veckan pratar vi om bråk. Dels offentliga bråk, att bråka dem själv eller att uppleva andras - båda delar kan vara otroligt obekvämt. Och in-offentliga bråk. Får man skrika på sin partner inför barnen och hur ber man en fyraåring om förlåt? 

 

Vidare snackar vi om lögner. När ljuger vi och varför? Ibland kanske det kan avar så att en vit lögn är helt på sin plats för att få det sociala samspelet att gå ihop.

Och mitt i allt det här får jag otroligt goda nyheter per telefon.

Ni hittar podden på iTunes (sök på "Moa & Matildas podcast" och lägg till den i ditt podbibliotek) eller till androiden via diverse podappar. Vill ni lyssna direkt i webbläsaren går det givetvis också bra. Då klickar du bara på spelaren här under.

 

Får ni inte nog av oss i podden finns vi på facebook och instagarm också (mig hittar ni på @oprofessionell2).

Vi ses där!




Kommentarer
Postat av: Erika

Detta var den bästa podden på länge. Nästan alla ämnen träffade helt rätt! Ni är så kloka :-) tack för en härlig stund. kram!

2014-10-05 @ 18:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback