Kärlek tillbaka och behind the scenes


Allra finaste ni! Det senaste dygnet har jag och Moa kärleksbombats så mycket av er. Både här, på insta och på Facebook. Jag önskar att jag hade tid att svara er personligen, men eftersom tid är en extrem bristvara i mitt liv (i samma klass som glamour, champagne och diamanter ni vet) får jag sända er ett kollektivt JÄTTETACK! <3

Tack för stöttningen och peppen.
Tack för kärleken och heja-ropen.
Tack för att ni lyssnar och hör av er. Vi blir SÅ glada! Ni anar inte :')



Det här var preciiiiiis innan vinjetten drog igång och vi skulle prestera ett hejdundrande bra tvoddavsitt ba sådär. Jag var kissibrallan-nervös! Milt uttryckt.

 
 Och här är en bild på vår urmysiga studio. Här kommer vi trivas.




Kommentarer
Postat av: lois

Jag är så genuint SUPERGLAD för er skull! Tokmånga high fives - det här har ni jobbat er till och ni är så väldans värda. Ska bli mycket spännande att få se resultatet!!!

Svar: Åh. Nu gråter jag snart. Tack för peppen! <3
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-10-16 @ 19:50:43
URL: http://ohemul.blogg.se
Postat av: Isabelle

ASSÅ SÅ HIMLA KUL!!!

Svar: Ja! Kissibrallan-kul! :D
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-10-16 @ 20:25:17
URL: http://blogg.djungeltrumman.se/aversioner
Postat av: jennie

Tvodd är kanske inte min grej rent mediamässigt (pga råkar vara 30+ så jag kanske lär mig om ett tag och att jag gillar att bara lyssna och så verkar jag vara snål också för jag laddar ner poddar på wifi och kan lyssna när jag vill men en tvodd måste man väl titta på i strömmande media och då tar ju surfmängden slut på en gång? Jag är uppenbarligen en kärring och ni är hippa), men stort grattis till er och era stora fina välförtjänta framgångar! Jag tycker mycket om er och era funderingar om livet, att lyssna på er är gemytligt och härligt och jag tänker liksom på riktigt att ni är mina vänner. Det är härligt också som stockholmstjej att få lite andra perspektiv än det glammiga medialivet i huvudstaden, vilket annars är överrepresenterat i pod-världen. Stora grattiskramar, det ska bli roligt att följa er fortsatta resa! :-)

Svar: Haha vilken underbar kommentar! Vad fint du skriver :) Det är precis den känslan vi vill förmedla. Tack för att du hörde av dig!
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-10-16 @ 21:22:28
Postat av: Ida

Wiho! Lyllo SVT som får såna queens!

Svar: <3<3<3
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-10-17 @ 11:10:39
URL: http://idaekw.se
Postat av: clara

kommer du missa min födelsedag nu när TVODDEN har premiär? det är lugnt isåfall, kan ju skryta med att ha en känd syster isåfall! ;)

Svar: Haha! Nej SÅKLART inte! <3 Då har vi redan spelat in de avsnitt som sänds i början. Puss!
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-10-17 @ 19:35:10
URL: http://nattstad.se/clarastjarnborg
Postat av: Tina

*varsågod*

Nej, men fortfarande, så himla kul:D

Svar: Haha :D Ja skitkul tycker vi!
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-10-23 @ 09:59:08
URL: http://tinis.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback