Ett bra köp


Hej hörni. Ni vet när en gör ett sånt himla strålande köp att en känner sig manad att prata om det tjugofyra sju med alla en möter? Och en känner sig lite som den där bibliska snubben med budorden, liksom utvald och upplyst. Och en ser det som sin yttersta plikt att få alla att förstå hur grym en är på att hitta bra och snygga grejer.
Inte?
Men jo.
Ni vet..? 
Ja, jag tänkte väl det.

Ett sånt gjorde jag i veckan iallafall. Ett megafint armband här ifrån. Superdupertunt i vitt och guld = det bästa smycke som någonsin vidrört min kropp.

 

Uppdatering: Det, och min vigselring. Såklart. *parerar onda ögat från Jocke*

Kommentarer
Postat av: Liza

Haha, jag förstår precis din känsla! ;)
Armbandet är jättefint! :) ..som vanligt, för du har jättebra smak! :)

Önskar dig en fin helt vanlig måndag! :)
Kram fina

2014-11-03 @ 11:38:57
URL: http://lizasvardag.blogg.se/
Postat av: hantverksbloggen.blogg.se

Vet precis vad du menar! Fast istället för ett ursnyggt armband blev det en lila Kånken med datorfack :)

2014-11-03 @ 13:56:27
URL: http://hantverksbloggen.blogg.se/
Postat av: Julia

Såg er senaste tvodd, den var fantastisk! Det finns ett citat som sitter uppsatt i matsalen i min skola om den där som alltid måste tala sanning. "Att vara ärlig är inte att säga allt man menar utan att mena allt man säger".

2014-11-04 @ 11:49:31
URL: http://www.fantastiskajulia.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback